7/08/2015

- Lady Nectarine v horkém vzduchu -

Zdravím své drahé v letně nabitém článku ♥ ... koukejte vzít do ruky studený nápoj, nejlépe s příchutí ovoce a pusťte se směle do čtení :*

Vlny neskutečných veder mě ničí. Slaboši na srdce ajn. ví, jak to myslím.
Dusno, parno, no, fuj. Léto je sice létem, užívám prázdnin jak jen to jde, ale přece jen by kapičku zpříjemnění, v podobě méně parných dnů, nebylo od věci. Dnes musím konstatovat, že modlitby byly vyslyšeny, ale až moc a máme tu první pochmurně zamračený den. Má nálada je ovšem opačná a má nálada je strašně fajne*.

Co musím rozhodně zmínit je, že nejsem, ano, opakuji NEJSEM spálená od sluníčka. Doufám v nezakřiknutí o.O ... je to poprvé, co mne sluneční paprsky takto minuli, svůj podíl má na tom i mé brutální mazací pauzy, které dělám již bez odporu. Dříve mi strašně vadilo být všude od opalovacího mléka olepená, teď to beru statečněji.

Lady N. měla tu čest poprvé jet na vodu, za což jsem vděčná svému muži ♥ a jeho výbornému daru mne spoustu věcí učit - brusle, jiné brusle, šplhání po stěně, spaní v bojových podmínkách***,... velmi ráda se stávám aktivně hýbajícím člověkem, a proto na podporu mého nového hýbajícího se já, si má maličkost stáhla "hýbající" aplikaci. Mám pouze dvě apps v mobilu a obě jsou na pohyb. První selhala, tak doufám ve funkčnosti té druhé.

...
Jestlipak ptačí trus, který vás zasáhne v letu, předvídá šťastné chvíle... protože jestli ano, skvěle pro mne :D ... stane se a že zrovna mě je detail :D

...
Pokud nevíte kam za krásami naší země, jeďte na Šumavu. Není nic lepšího, než se napít z místní studánky. A celkově se snažte poznávat i naše české krásy, nejen ty zahraniční :)



Budu se na vás těšit u příštího článku,
mějte se překrásně, užívejte prázdnin

Vaše létem nabitá blogerka