7/01/2015

-- Chytrý mobil vs. já --

Ano, stalo se to, čeho se buď lidé obávali, na co čekali nebo z čeho měli až hrůzu... Lady Nectarine se do ruky a vlastnictví dostal tkz. chytrý telefon.

Snad si někdo i pamatuje na článek, kde jsem popisovala mou touhu potom, vlastnit telefon, který by se dostal na internet skoro až mrknutím oka, obrázky by div až neskákaly do hologramu suprovou grafikou, uměl by snad i ze mne udělat člověka, co nikdy nezaspí, chodí včas a jeho mega funkčnost by ve velikosti snad předčila i basketbalové špičky. Také jinými slovy se vyrovnal mobilům ostatních. I když mne tohle nutkání vlastnění docela rychle přešlo, z naskytlé příležitosti jsem si řekla, proč ne, blíží se mi narozeniny. Takže Lady Nectarine má v moci nový mobil.

Můj teď již v krabičce odpočívající LG GD510 alias "Popík" sloužil důstojně letos již pátým rokem a jak to tak bývá změny jsou neúprosné, i rozvoj techniky, takže i já jsem přesedlala na nový model. Mým aktuálním vyvolených se stal Samsung Galaxy s4, teď již řečený Albert neboli Alberto. No............ nejsem antitalent na techniku obecně, ale dostat se do plného provozu používání náhrady za mého staříčka bylo docela nepříjemné, hold LG byl pro mne dlouho jedničkou. 
Takže se mi stalo, že místo abych hovor přijala jsem ho típla atd. Ale po pár dnech to už šlo, nicméně stejně mi chybí můj Popík - R.I.P. má mobilní lásko ♥

Článek jako z nudy, ale je docela osvobozující napsat, že pro mne asi jako jednu z mála je těžké se loučit z věcmi, které nejsou tak světové, tak super výkonné a vyměňuji se za ty, co jdou strašně s módou a celkově nemají své kouzlo, když mi věci někdy až moc zjednodušují. 
A potom se stávají nám známe okamžiky, kdy spolu sedí čtyři lidé u stolu a nejméně dva z nich koukají do mobilu, protože je v budově zdarma wifina. 
Technika nám má pomáhat, ne nás ovládat :)

... a takto Alberto celkem fajnově fotí :3

Mějte se fajnově a nevyměňte krásně netechnické okamžiky za wifi**

Vaše blogerka