3/06/2015

• Calm and rest •

A dost... vypnu myšlenky, všechny myšlenky směřující jen a jen k vysoké škole a maturitě. Mám pocitové vnímání, které mi říká, že to asi přeháním... hlava se mi asi rozskočí, tělo chvěje, zdají se mi noční můry a když ne můry, tak vousatí pánové s diplomy... má RAMka je přetížená.


Pravidelní čtenáři a ti, co mne osobně znají a tyto řádky čtou ví, že jsem jaksi citlivější a věci vnímám někdy "až moc". Nikoho z těchto řad tedy nepřekvapí má absence hranice, která by dala míru mého šílenství, ano opakuji ŠÍLENSTVÍ, usměrňující mé já před mnou samotnou. Mám strach. Takový, že je mi někdy strašně špatně, jsem stále unavená, vyklepaná, extrémně zimomřivá, nedbám o sobe jako dříve, nemaluji, nejradši bych šla do školy v pyžamu, na co převlékání, proboha, taková ztráta času, každá minuta je pro mne cenná ve studiu... být v posteli zachumlaná s právě opět mrouskajícím a tulícím topícím tělískem zvané Růženka♥ a zabarykádovat se před světem, který se mi může každým měsícem sesypat jako domeček z karet... mám v sázce mnohem více, než do tohoto článku mohu napsat...

... ale nechci vás deptat svou depkou, chci najet i na pozitiva :)
Viděli jste mého měďáka? Plyšového medvídka jménem Bedřich I. van Méďa Béďa :* Můj nový tulící kámoš. Nikdy jsem takhle velkého plyšouna neměla, stal se novou součástí mého spacího procesu.


Noví nejlepší kámoši :))

...
A mám taky pro vás jeden gastro tip! ;)
Jedli jste někdy pohankovou kaši? Jestli ne, pokud jste milovníci např. ovesné kaše určitě jí nepohrdnete. V aktuálně ještě "husinovém" počasí bodne. A s kopicí mých oblíbených borůvek... mňam! :3 - a komu to připadá jako kekel, dobře, beru :D



PS. Růženka do mě ducá hlavičkou, jako kdyby se domáhala, abych sem napsala, že vás zdraví a taky miluje♥ :D

Vaše plyšová blogerka