3/03/2015

♦ Contra - Dictions ♦

Pokud rádi sledujete design weby, jako má maličkost, sem tam se tam (no, což, zní to epesně :D) objeví i aktualita z oděvního průmyslu. Koukám po všem, leccos mne zaujme... a mám nutkání "házet" takové věci i sem ke mě :)

Nedávno mne zaujala kolekce od Martijn van Striena, což je jedna z tváří současného designového oděvního průmyslu.
Jde podle něho o Houte-couture 21. století. Díky novým technologiím, které máme v dnešní době k dispozici, je oděv přesně na míru, bez klasického krejčovského řemesla. Laserem řezané, svařené.
Zajímavosti jsou tady bezpochyby mřížky. Jsou opravdu znamenité :3 Suprový napad.


Je jasné, že spousta z vás namítne, že no, hezký, ale nepraktický... v módě jako v designu celkově jde hlavně o nápad, myšlenku. V tomto případě tkví v použití netradičních materiálů jako např. PVC kombinované se zajímavými střihy, technologiemi s využitím geometrických tvarů, které jsou typické pro trend minimalismu a jednoduchosti.

Já osobně bych hodnotila jeho tvorbu jako pro něho specifickou, individuální, jedinečnou, někdy až   s prvky konceptuálního umění...

A ještě taková zajímavost - jeho tvorbu měla na sobě Lady GaGa ve video klipu G.U.Y.

A tady máme samotného umělce :)) ... a jo, byli i fotky v tričku, které byli taky fajne, ale já prostě musela MUSELA sem dát tuto fotografii, protože přeci bych nemohla dopustit, aby nevyniklo jeho tetování, ne TĚLO, ale tetování!!! :D



I jeho další tvorba je zajímavá...





Mějte se kouzelně... ♥♥♥

Vaše i-o-módu-se-zajímající-blogerka










Zdroje informací a obrázků: http://fashionvignette.blogspot.cz/, http://www.designmagazin.cz/, http://www.martijnvanstrien.com/, google.com