5/26/2014

+ WOW Efekt! +

Čahojte, drazí... ♥
... hlásím se s novým článkem, který bude konečně na vlně super nálady v režii Lady Nectarine! :** :D

... všechno zlé, je pro něco dobré a život je opravdu krátký na to, zastavit se na jednom bodě a nevnímat, neužívat, nemilovat, nevědět,... a to se nesmí prostě stát nikomu z nás ;))

... ve své podstatě, ani nevím, co bych sem, teď, měla psát, ale... :D ... píši a vysílám, jen to dobré pro všechny, co si tyto řádky čtou :))

Původně jsem měla připravený článek s nadpisem: Es el, amigo, což v překladu znamená ve španělštině "Jde se dál, příteli", tedy mělo by, ale poněvadž strejda google, je někdy velmi senilní, ruku do ohně, bych za to nedala. Nakonec byl, zmiňovaný článek, strašně smutný a "jetý", takže jsem ho z velké části zavrhla.
Jo, a co prostě musím zmínit... mám v sobě strašnou spoustu vděku. Ke svým přátelům, rodině, známým, vám-čtenářům,... nejde všem dostatečně oplatit jejich podporu, povzbuzování, upřímnost,... děkuji :)
...
Prázdniny se "šouraj" :D na denní pořádek, konečně -_- a je tady poslední dohánění známek... jedním slovem - PEKLO! Jsem... ano, uznávám... lempl a nechávám, vše, na poslední chvíli, to bych ani nebyla já kdyby to bylo jinak :D Jako bonus školního shonu jsem se již stihla megasticky spálit a tělo mám v jednom ohni, což je peklo číslo dvě. Ano, věděla jsem, že bych se měla namazat, ano, mám bledou kůži, což znamená, že se snadno spálím, vím to, ano, mohu si za to sama a ano, opravdu jsem byla při smyslech, když jsem v nejhorším horku chodila venku a užívala hezkého počasí s úžasně tráveným časem :D - jsem prostě rebelka a musela jsem dokázat, že se sluníčka nebojím :D


mějte se krásně a nádherně zároveň

...myslete hlavně na to, co Vám vlévá štěstí do žil
...a na ty, co Vás učiní šťastnými

Vaše blogerka