5/31/2014

Me and my ELLE ♥

Nádherný víkend, drazí... :))
Hlásím se s pohodovým počinem, jako dělaným pro pohodový víkend... :)

(Upozornění: Komu by se zdál tento článek zcela zbytečný, nevadí, možná, že je :D)

Už jsem toho za svůj dosavadní život napsala tolik, že už s jistotou nemohu posoudit, že se již neopakuji :D (PS. neberu se za bůhví jakého spisovatele a ze srdce doufám, že toho ještě spoustu napíši :)).
Je dosti možné, že jsem tedy psala nebo se jen zmínila o časopise ELLE. Miluji ten svět v něm... nablýskaný módní svět, svět luxusu, přehlídek, modelek, kterým se chce rovnat každá z nás (některá postavou, některá jejich úspěchy) a nepřeberné množství informací týkající se všeho možného. Promlouvající k ženám, slečnám po celém světě... vyprávějící příběh o snové kariéře, to se zmiňovati snad nemusím, to je samo :D
Od čarodějek W.I.T.C.H., přes období teen - Bravo GIRL a Bravíčka (ano, ani Lady Nectarine se tyto časopisy nevyhnuly), jsem se dostala, až k tomuto tištěnému zlatu.

Nová mi tu ležííí... tááák... od pondělí, úterý? A já jako kdybych si chtěla pořádně užít číslo, tak ho nechávám ladem a otevřela jsem ho, až dnes. Vyprskla se na mě nálož super článků k zamyšlení, pro někoho úplně na prd témata, pro mne nikoli .... Jak je známo, jsem strašně moc přemýšlivý jedinec a pozastavit se, zamyslet se nad něčím, mi nedělá sebemenší problémy.

"... a po levé straně si všimněme drobku, patřící jednomu plátku pufované rýže, na kterém si pochutnávala autorka článku při psaní..."
Odpověď na Vaši nevyřčenou otázku... ano, mám ráda i knihy, miluji je. Miluji jejich vůni, novou i tu, co říká, že kniha, už něco pamatuje. Srovnávat časopisy a knihy prostě nejde. Společné mají snad jen to, že se tvoří sazbou. Každá věc na světě, má cosi do sebe...

Je zvláštní, že je spousta lidí, které časopisy, tak nějak, neberou vůbec. Přitom je jich na trhu takové množství, ve kterém se dá najít ten, co v sobě má ucházející informace pro dotyčného, co ho zkrátka zajímá. Ale chápu, že ne každý chce utrácet a také každý má jiné potřeby, názory. A jsme zase u toho, že jsem prostě jiná... :D

A jaký je Váš nej časopis?
Nebo dáváte drtivou přednost knihám?
:))

nádherný, pokud možno slunečný víkend :**
Vaše umolousaná blogerka