středa 5. února 2014

ˇ Nejarně ˇ

Vysvětlí mi někdo prosím, proč se jarní prázdniny jmenují jarní prázdniny?
Spojitost s jarem je, jaksi, v absenci, jaro nikde, naopak všude hnusný, megahnusný mráz, náklad povinností jako blázen, teplo prostě v nedohlednu,... mě vomejou...

I look at you ..

Jsem jedna z těch, kteří mají jarní prázdniny jinak, než jejich rodné, bydlící město. Žádný med... většina blízkých lidí ve škole, učivo na prvním místě... a mě napadá, jestli se nebudu, až moc nudit. Na druhou stranu tu je nabídka super aktivit (jako blog, čtení, psaní, malování, kreslení, čas strávený s přáteli, kteří "můžou" atd.), potom méně super aktivit (chození na nákupy potravin, protože "mám spoustu času, takže bych ho měla využít i ve prospěch domácnosti" *my mother say*. Nejsem odpůrce nakupování jídla, ale nějak mě to nenaplňuje. Dostanu pevný seznam a nazdar...), po velmi nesuper aktivity (dělání věcí do školy,...). Ale možná, že mě prázdniny překvapí a čas půjde fajné... :)

Mám v poslední době često pocit... směsice v hlavě --- ne, netuším, co to přesně má znamenat, ale je to taková ta zmatenost, co přepadá (alespoň v to doufám) každého. Nějaká malátnost, ale psychiky. Nejsem psychouš (snad), doufám, že je to jenom z nevyspání. Spím opravdu málo, takže by to odpovídalo... ale jo... bude to tím. Hlavně díky tomu mám spousty článků (možná spousta je moc, tak nějak průměrný počet) rozdělaných a hlava mi nebere dotáhnout je dokonce. Možná, je to také tou zimou... zamrzl mi myslící orgán... :D

Chci lééééétooo! Doslova se ze mě stává ledová královna, pod vrstvami silného ledu, násilím opouštím teplo domova a chce se mi bulet, při představě, že léto je až za jarem, jaro je někde v pr......čicích, fuj... :,((

Autorka článku se omlouvá za případnou debilitu a nízkou mentalitu článku :D

Vaše normálněnenormální blogerka


8 komentářů:

  1. Nedopsaných článků mám také spoustu, z toho si vůbec nic nedělej.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že bych si z toho nic neměla dělat, ale cítím, že bych měla prokrastinaci přemoci a dopsat je a konečně zveřejnit :D
      :))

      Vymazat
  2. A kdo to léto nechce? Nesnáším zimu a je hlavní důvod je, že je mi neustálá zima. Jsem nízkotlaká, to bude můj problém. :D :) (Mi jednou řekl jeden psycholog.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Mám také nízký tlak (mi jednou řekl jeden kardiolog) ;))
      ... každý chce léto... ale my obzvlášť! :D
      :))

      Vymazat
  3. Mně třeba zima vůbec není :D Prázdniny mě čekají až v březnu a na jejich konci budu dělat zkoušku z dějáku, takže "mám dva týdny na to se učit 24 hodin denně" *my mother says* :DDDD

    Článků mám rozdělaných asi dvacet a stejně pořád přidávám jenom deníčky :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šťastný člověk! :D
      Já je mám sice teď, ale mám také školních prací nad hlavu :/ Drž se, Lili! ;))

      Nápodobně... :D

      Vymazat
  4. Neviem asi teraz každého prepadaju také nijaké myšlienky a blbá nálada..a chytilo to práve aj mna.. takže každý deň premýšľam a "trápim" sa čo je iné. :D
    A s tými prázdninami suhlasím.. raz prší, potom sneží teraz svieti slnko o 5 minut bude zase snežiť.. no fakt super počasíčko. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :/ ... nevím... já to vidím na ten nedostatek spánku, chvilkami je mi úzko, chvilkami až do breku, potom zase bych se smála každé blbině,... je to sakra divné období :D Máme rozhozený nějaký biorytmus, či co :D
      Nesmím to zakřiknout, ale zatím jsem docela spokojená, protože mráz není, sem tam vysvitne příjemně sluníčko,... tak doufejme, že se to bude tak nějak držet :))
      :))

      Vymazat