1/31/2014

= Moje filmíky, fuč...

Taky si rádi pouštíte filmy a seriály online?

Já strašně. Jenže... díky zpřísnění (či co) autorských práv se mé spolehlivé a oblíbené stránky proměnili v hrůzu nahánějící strašáky. Já teda nevím, jestli je pravda, že se po navštívení nahlásí na polici, že jste "filmoví piráti" a že pod pokutou dva tisíce korun, můžete jít i do vězení, ale co jsem narazila, tak dvakrát se mi blokl prohlížeč, z toho jedou jsem ho vůbec nejdřív nemohla zprovoznit a pomalu, ale jistě jsem začínala panikařit, že beztak je to pravda a mám pěkný průser. Naštěstí jsem holka šikovnická, hrůzu jsem snad zažehnala :)
Jako štve mě to! Je to zatraceně praktická věc, přehrát a nemuset shánět. Komu vysvitla myšlenka na stahování, tak ji rychle zažeňte, poněvadž o tom se tady na blogu radši nepíše ani nemyslí... mohlo by se na to přijít a co pak? :D Představa želízek na mých rukou se mi nelíbí... :D Takže TABUizujeme, přátelé! :D


Má úchylná úchylka pramenící z jednoho a toho samého problému, a to chození do kina mě nepřestává bavit. Když se sežene parťák, je to fajn, ale i jít samotná má své výhody.... nenuťte mne, prosím, napsat  nějaký příklad :D .. tak jo, třeba, že Vám nikdo neujídá popcorn, ani neupíjí limču, ale já stejně nerada něco jím a piji, protože mi to odvrací pozornost od filmu, so... :D

... a to je asi zatím tak vše, přátelé! :**

mějte se krásně a nádherně zároveň
Vaše filmově závislá blogerka