pátek 24. ledna 2014

♦ Hlody dnešního já

Jaká je pravděpodobnost, že Vám spadne chléb namazanou stranou dolů? Obří. A jaká je pravděpodobnost, že Vám těsně u pokladny spadne jogurt tak, že se rozprskne? ... u mě nadpozemsky velká. Měla jsem v ruce i BeBe sušenky. BeBe sušenky!! To mi nemohly upadnout ty sušenky?!

Už jste si u mne mohli všimnout absence normálnosti, ale tohle je už vrchol všech nenormálních vrcholů, nemyslíte?! :D
... a tak si tu nesmyslně vylévám své pošramocené ego (ano, díky jogurtu) a doufám, že se mi takový menší trapas už nestane, ale stejně vím, že se mi takové věci stávali, stávají a stávat budou. Hold riziko být mnou, mno :))
Cats are wonderful:P

Ani nemluvě o tom, že jsem se, už asi přes týden, pořádně nevyspala. Nechci to svádět na Růženku... ale jo, svedu :D Má i nadále mazlící náladu, s tím, že jakmile si lehnete, kde po Vás, jako slepice po flusu a nejde ji uniknout. Bez milosti si na Vás lehne, usne, takže se nemůžete hnout, jinak by se probudila a musela by změnit svou pozici a to Vám srdce nedovolí... je přece táááááááák ňuňu tvoreček ♥ :)

... tak to by bylo něco málo z mých aktuálních aktualit a mějte se prozatím nádherně a krásně zároveň :**
Vaše "hlodající" blogerka

12 komentářů:

  1. to sa stáva z toho si nič nerob si jedinečný človek:) moja mama zase "rada" rozbija pohare:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ale u mě je to pořád něco :D
      Děkuji moc :) "Jedinečný člověk" - to zní strašně pěkně! :)
      Jsem prostě "jiná", ale pomalu se mi to začíná líbit! :D
      Je potom vidět, že asi nejsem nudná! :D
      ... přeji tvé mamce, aby se ze "závislosti" na rozbíjení pohárů jednoho dne vyléčila ;D
      :))

      Vymazat
  2. S tím jogurtem se mi to stane vždy, když dávám nákup do auta! -_- :D
    A já mám teda kocoura a ten je na mazlení jen občas. Když usínám a už ho přestávám hladit, tak se naštve a odejde. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ... Jogurt je prostě zlo! :D (, ale po čertech dobré zlo... :D)
      Ona Růženka také nebyla dřív bůhvíjaký mazel. Nevím, jestli je to ještě vlivem jejích hormonů (hárání), ale pořád se ke mě tak rozkošně lísá! :) ... akorát, že v noci je to, jaksi, nemístné! :D
      :))

      Vymazat
  3. chléb mi na zem namazanou stranou padá běžně, ale ještě se mi nepodařil rozplácknout jogurt před pokaldnou :D :D
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ten zatrolený chleba... :D
      :D To víš, takové a podobné věci, se můžou stát výhradně mě! :D
      ... ale nikdy neříkej nikdy... :D

      Vymazat
  4. jeejda to by ma dobre nastvalo :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  5. Haha,takové menší trapásky se mi stávají téměř denodenně;D a kočky-to je téma samo o sobě. Buď ráda,že se mazlí,ten můj blb si v noci zásadně hraje s igelitkami:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé!! :D Ty má krevní skupino! :D
      ... jo, kočičky,... miláčci největší, kteří dokážou pořádně pošramotit nervy ;)
      ... ještě, že Růža u nás igelitky ještě neobjevila... :D

      Vymazat
  6. To musí být ňuňaté :333 Náš pes se nechá hladit kdykoliv a kdekoliv, takže vím o čem mluvíš :D

    Jogurt se mi zásadně rozprskne do tašky nebo do kabelky a chleba mi padá tak často až to není normální :D

    Jinak jednou byla na nově skvělá reportáž která se jmenovala "Proč chleba padá namazanou stranou dolů?" zkus si to někde vyhledat, je to vážně sranda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to! :D ... i když, teď má Růže zase spíše takovou "prací" náladu... :D ... :)

      :D To se mi taky stává, takže jsme obě velmi originálně a nepopsatelně založené osůbky! :D :**

      JO! :D To si pamatuji! :D MAZEC! :D
      To je pokus a celkově reportáž k neplacení! :D
      :))

      Vymazat