sobota 21. prosince 2013

• Že, by alespoň "mini" změna? •

Jak začít... :D Ani nevím... chci článek pojmout jako pochvalu světu, který dává snad konečně zelenou plnoštíhlým, nevychrtlým modelkám, ale vlastně jsem jinak hluboce přesvědčena, že kult "kostřiček" na molech se stejně nezlepší, páááč na ramínkách na šaty (promiňte, modelko-děvčata) je zkrátka všechno oblečení na pohled vidět lépe... alespoň palec nahoru za snahu :))

And I say the same thing every single time.

Je mi jasné, že "zrovinka" můj názor není světovou osvětou. To záleží na "vyvolených" fashion průmyslu...

Chci, aby nás nikdo nenutil (ať už úmyslně nebo ne) do pochybností, jestli máme ty správné míry. Cítit se dobře v našem těle zcela automaticky a přijmout se. 

Jsou různé druhy lidí řešících váhu, jeden z nich je bohužel i ten druh, který tvrdí, že je zcela v pořádku, když je dívka/žena obézní. Jak se to vezme, na jednu stranu s tím nemám vůbec problém, ale zase na druhou nemůžu z toho, když mi holčina s nadváhou do očí tvrdí, že nikdy nezhubne, takže se ani snažit nebude, má na krku oznámení od doktora, který má výsledky, že má vysoký cholesterol, cukrovku v rodině a já nevím, co všechno a přesto ji vidím, jak do sebe ještě láduje brambůrky... proboha holky, když jde o zdraví, jde všechno ostatní stranou a vyhledat výživového poradce s prosbou o pomoc, o sestavení zdravého jídelníčku, který mi pomůže, není ostuda.

Znáte "Jste to, co jíte"? Zdravý životní styl není jen o nějakém výmyslu, je o respektování toho, co sníme, aby naše tělo fungovalo, jak má. Sama jsem z rodiny, která doslova kašle na nějaké zdravé zásady (jídla, sportu), ale chci jim jít příkladem. Nesnažit se být přehnaně štíhlá, ani naopak. Snažím se o rovnováhu svého myšlení a smýšlením o jídle, s jídlem samotným. Přiznávám... jsem docela vybíravá ;)), ale nestydím se za to. Jinak, samo, že nejsem svatá... také čoko a podobně hřeším :))

Tolik k mému smíšenému názoru na modelky, jídlo a tak obecně k tomuto tématu ;))
Vaše poznatky si mile ráda přečtu... doufám, že nebudou jen negativní ;)

Mějte se krásně a nádherně zároveň, alespoň trošku si užijte první zimní den ;))
Vaše nezkreslená blogerka






* Partnerem článku je Systém asistovaného hubnutí s.r.o. - nestátní zdravotnická zařízení příslušných krajů, služby diplomovaných nutričních terapeutů

9 komentářů:

  1. Já nikdy nepochopím holky, co trpí hladovkou, aby nakonec skončily v ústavech, kde do nich cpou výživy, aby tedy... Vydržely. :) četla jsem zpověď Isabelly Caro- taková první modelka hubeňoučká, a řeknu, nechtěla bych takto skončit.
    Já nejsem hubená, ale zase nejsem plnější, prostě sportuji a snažím se "jaktakž" žít zdravě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příběh Isabell znám... moc smutné... :(( Je inspirací pro nás všechny, abychom nezavírali, před tímto problémem, oči.
      Obdivuji všechny sportovní sportovce na světě!! :**
      :))

      Vymazat
  2. Já rozhodně nejsem ramínko na šaty :D Mám sice "pár" kilo navíc a vím, že bych měla sportovat, když mě se tak NECHCE! :D Snažím se aspoň hodně chodit a změny jsou vidět :))

    Ale z tebe by byla báječná modelka. Fotogenická, nádherné vlasy... Prostě, kdyby modelky vypadaly víc jako ty než jako 10letí kluci, svět by byl o dost hezčí místo, nemyslíš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se máš ráda, taková, jaká jsi a snažíš se dělat pro své tělo dobře ve formě chůze :D ;))

      Jáááj! :D Ty jsi brouček!! ♥♥♥
      Děkuji moc! :))
      Zrovna jsem si říkala, jestli mám blog spamovat více "svými" fotkami... :D
      Jsi úžasná podpora, zlato!! :**
      :))

      Vymazat
    2. PS. Strašně jsem se snažila, abych tvé milé poklony příjmula, poděkovala a nesnažila se podceňovat :D :D Jsem na sebe pyšná :D ... ale nejvíc na tebe, krásko! :**

      Vymazat
  3. Do mě neustále někdo ryl, žejsem při těle. Což podle mě vlastně vůbec není pravda. Možná mám něco na bříšku, ale to je tak všechno. Svým způsobem je to kouzlo, jelikož z máminy strany jsou všichni hodně při těle(kromě mámy, ta je pověstná bílá vrána mezi něma). Jím co chci, ale taky se občas hlídám. nenacpu se v deset večer třema čokoládama. Nesportuji, jen teda ráda všude chodím pěšky. Mám docela větší zadek, ale to není tuk, je to normální pevný zadek, který mám prostě.Je to náhrada za to, že nemám prsa :-D

    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/307017_475634215785677_2006748805_n.jpg

    Nebo se snad pletu a jsem hodně při těle? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zapomněla jsem se vyjádřit k těm kostříčkám: Upřímně mě neskutečně štve, že já mám opravdu malou velikost, ale nic mi nesedne, protože mám dokonce rozdíl mezi prsama a bokama, takže šaty nebo trička jsou občas horor. Holky mají mít nějakou křivku a nebýt jen ploché jak dvě latě. Tím zase nechci odsoudit ty přírodně hubené slečny, vím totiž, že pro některé je hrůza nakupovat, protože koupit si zase něco na sebe, bez toho, že by to mělo boky, je šílené. Vzhledově může být všem v okolí jedno, jak kdo vypadá. Jestli je hubený nebo tlustý, ale majitel těla by měl přemýšlet o tom, jestli to nenese nějaké zdravotní následky. Přehnaná hubenost(anorexie, popřípadě špatně fungující metabolismus, řídnutí kostí atd.), velká nadváha(cukrovka, infarkt, poruchy kloubů atd.)... :-)

      Vymazat
    2. No to vůůůůůůůůůůůbec!! Nejsi při těle ani náhodou!! Kašli na ty "vymaštěnce", není, co by roupama...
      ...Jsme na tom podobně: v naší rodině jsou celkově všichni do jednoho silní a do mě ryjí, že jsem moc hubená a já se jen směji, protože mi to přijde úplně stupidní spor :D

      Jo a moc ti to na té fotce sluší, zlato! ;) :**
      :))

      Vymazat
    3. Krásně řečeno :****
      :))

      Vymazat