12/18/2013

Fucking awesome!!

"Men are new Bitches!" - kdo asi velmi chytrý a vzdělaný to vymyslel? :D

FOLLOW ME, NOW I FOLLOW YOU BACK! | via Tumblr

Tuto období, jak víte je pro mne velmi těžké a ehm... megablbé. Díky tomuto směšnému spádu věcí, jsem se jen utvrdila, že je neuvěřitelná pravdivost, že v nouzi opravdu poznáš pravého přítele... nejen, že ti NEJLEPŠÍ ÚŽASNÍ lidé okolo mě dokázali pořád dokola poslouchat mé slepičení (no, vyslepičit se je prostě strašně účinná terapie, při takýchto záležitostech :)), ale hlavně mě NEPŘEKONATELNĚ PODRŽELI, JEJICH PODPORA MI DODALA KOTEL SÍLY A ENERGIE. Já ani nevím, jak jim mám poděkovat... protože takový dík snad ani ještě není vynalezen... ale někoho jsem stihla obdarovat drobností, která snad obdarovaného zachránce potěšila. Bohužel jsem nestihla obdarovat valnou většinu, protože skoro nikdo, už dnes u nás ve škole nebyl :)))

A hlavně také nesmím zapomenout na Vás, úžasné čtenáře (no, neměla bych si už lhát do kapsy... milované čtenářky, holky moje :)) Vaše komentáře mi také strašně moc pomohli a podpořili mne v těchto nečasech, moc vám děkuji ;)

Vaše nedostatečně-děkující blogerka