11/24/2012

Těšit se znamená, že se něco za chvilku určitě podělá

No a není to tak? Já to tak mám skoro nepřetržitě. Těším se do školy, že bude něco fakt super, ale hned je ten den parádně na nic. Jsem s kámoškou domluvená, že spolu někam v pátek půjdeme a než se stačíme úplně domluvit, tak se naše komunikace přeruší. To je asi ten nějaký Murhyho zákon nebo čico. Pak se ptám sama sebe: Proč se to muselo pokazit zase mě? Okolo mě všichni šíleně šťastní jako by vyskočili z nějakého nekonečného seriálu a já do něj zkrátka nemohu snad nikdy patřit. Chci taky zažít ten pocit, když si všechno parádně zařídíš a těšíš se, jak si tu danou věc parádně užiješ a pak si jen užíváš. Můj život asi musí zažívat pořád takové houpačky. To si mám začít zvykat? Ale já nechci. Chci žít v domění, že se jednoho dne probudím a zjistím, že na co sáhnu, tak se mi podaří. Jen si to představ: na co sáhneš, tak se ti podaří. Nádherná představa :) No co, snít je přece lidské :)
Úzce s tím souvisí i očekávané věci. Nehneš prstem a myslíš si, že to půjde jako pomásle. No a zase. Úplně se to všechno po**re. Pardon za to sprosté slovo, jinak jsem slušné děvče :), ne nejsem úplně nevinná, ale ani sprosťačka, ale někdy se zanadávat prostě musí a co teprve pak ta úleva :) (Někdy to bývá tedy dokonce zdravé, jako právě teď :)
                      76480_444431212280167_1396481739_n_large