11/27/2012

SenzaBox - dojmy z mé první krabičky krásy

Tak konečně je to tady :) Můj úplně první Senza Box. Určitě jsi už o něm slyšela. Je to skoro na každém druhém blogu zaměřeném na kosmetiku nebo líčení a nebo obojí ;) Také jinak se jí říká krabička krásy a na našem trhu jsou k dostaní (aspoň co vím) dvě společnosti dodávající krabičku domů. Senza Box a Lady Box. Cena se malinkato liší, ale to neznamená, že je něčím krabička od druhé společnosti zahanbená. Jestli i ty chceš, aby ti přišla, tak se zaregistruj na http://www.senzabox.cz/ a vytvoř si svůj profil, který můžeš libovolně obměňovat. Ale pozor! musíš si krabičku zarezervovat co nejdříve, protože je pěkný nával. Další šanci můžeš pak dostat až za měsíc v nové měsíční krabičce a nebo čekat, jestli se nějaká neuvolní.

A teď už k slavnému obsahu ;)
Jinak, jestli ti balíček má teprve přijít (přece jenom nevím, jak na tom pošta je, mě přišel okolo čtvrté hodiny odpolední), tak se nech překvapit a obsah přeskoč :)

Po rozbalení krabičky na tebe vykoukne (no vlastně nejdříve krabice, až pak ta hlavní krabička ;)) napůl průsvitný papír slepený konci sobé samolepkou (logem) SenzaBoxu. A po odlepení: tradááá :D konečně obsah :)

Listopadová kolekce je ve znamení Cirkusu Cosmeticusu :D ÚŽASNĚ ORIGINÁLNÍ :)
První tu máme přírodní balzám v kulaté kovové krabičce přímo z Anglie. Je zcela přírodní :) Na výběr bylo s vanilkou a třešní nebo peppermint a tea tree. Já ve svém balíčku našla samozřejmě pappermint, protože bych si přála třešeň :) No což :) ani si neumíš přadstavit, jak dlouho mi trvalo dostat ho z balení. Přímo jsem se mořila obalem. Vůně je vážně peppermintová :), připomíná mi jednu zubní pastu :) Nejsuprovější je, že se balzám dá používat na celé tělo, ne jenom rty :) Jsem nadšená z designově bezchybné krabičky.
Jako druhý výrobek se nám představuje šampón s kvalitním složením. Prý ho používají i profesionální kadeřníci, takže doufám, že moje vlasy budou vypadat jako po zasahu kadeřnice :) Má to být sice vzorek, ale je vrchovatě plný a to je velké +. Voní jako takové ty opravdu "lepší" šampóny, tak uvidíme po vyzkoušení :)
 
 Třetím miláčkem je koretor. Přírodní korektor :) Má aplikátor tipický pro lesky na rty a chytrá Evička ho musela vyzkoušet na rtech, aniž by si přečetla, co to vlastně drží v ruce :D Je ve světlém odstínu, což je pro mě super. Myslím, že mám světlý tón, protože ve svém profilu na stránce Senza Boxu vyplňuješ i jakou máš "barvuů pleťi. A to je vážně chytré :), nekupuješ pak zajíce v pytli ;) Uvidíme, jak obstojí v krycí schopnosti :)





Dalším Senza tipem je dvoufázový odličovač očních partií. Myslím, že se nic nezkazí, když se bude oužívat i na okolní odličování. Má býti jemný, takže což. Je od Slovinské firmy a Slovinci přece musí vědět, co vyrábějí :) je s přídavkem mandlí a ginka. mandle opravdu cítím, ale to ginko :)
Jako předposlední produkt je tady nesmívajíci regenerační kúra na vlasy. To nesmívající je lákavé, ale od té doby, co mi jedna paní v drogérii řekla, že nejúčinější jsou jedině ty kúry, které se nesmívají, jsem trochu skeptická. ale možná, že mě překvapí... Jo a je to speciální tip od mojí milované beauty bloberky Lilli, takže se těším, až ho vyplejtvám :) Nenech se zmást, na fotce je výrobek v krabičce.
Poslední překvápko je mořská sůl do koupele. Hmmmm pro relaxaci a odpočinek :) Takovéto koupele jsou nesmírně zdravé, tak ji koukej vyzkoušet někdy taky :) ať už jsem ve vaně prosím :)







A jako klasika je tu pár letáčků + zajímavý katalog přírodní kosmetiky, ze společnosti, která ti přináší korektor. Jo a ještě nejaká malá slevička (ta se hodí vždycky :D)

Co si myslíš o těchto krabičkách?
Objednala by sis ji někdy?
Případné dotazy ke krabičce piš do komentářů :)