2/26/2012

Jak na super fotky

Vždycky jsem záviděla těm, co jsou fotogeničtí. Můžou se tvářit na fotce, jak chtějí a stejně vypadají dobře. Já patřila vždycky do té druhé skupiny. Příroda je někdy krutá. Určila jsem si body, kterými se řídím, aby fotka vypadala alespoň trochu dobře.

Tumblr_lqlriipl9v1qidvz6o1_500_large

Musím se cítit dobře
Všimni si, že nejlépe vypadají momentky, ve kterých je vidět zábava a uvolnění, proto na to mysli, když fotíš.

Nemyslím na to, jak vypadám
Když tohle dělám, tak jsem pak docela v křeči a na fotce je to dost vidět.

Nefotím sebe sama
Prostě to neumím a dělat kačera do zrcadla vážně nehodlám (četla jsem, že to stejně většině kluků připadá antisexy než sexy - dělat kačera, ne fotit se sama)

Co je v pozadí, je hrozně důležité
Když profesionální fotograf fotí, má vždy nějaké plátno v pozadí. Dneska se hodně využívá grafických programů (photoshop, gimp), aby pozadí vypadalo co nejlíp. Samo sebou je to jedno, když na fotce je něco fakt bombovýho, na co se člověk podívá a pozadí prakticky nevidí.

Trochu přičísnout
Snad každý se před focením podívá, jestli nemá místo vlasů anténky nebo účes alá skřítek Racochejl.

Mocný Photoshope pomoc
Když už je vážně nouze tak i já šáhnu po retuši a vylepšení. Ale z mírou proboha, ne jako to dělají v reklamách, že na ulici by tu modelku nikdo nepoznal, protože ve skutečnosti má šílené akné, širší stehna a bůhví co ještě.

Žádné akty
Tohle je jenom na okraj, ani ne rada jako spíš doporučení, ale docela důležitý. Pak už nikdo nevidí tebe, ale tvé tělo.