2/25/2012

Facebook má nový kabátek - Timeline

Od 24. Ledna začal facebook pomalu převádět všechny profily na Timeline. Asi každý ví co to je. Nová podoba facebooku Moje historie. Co jsem poslouchala, tak většině lidí se to moc nezdá a mě moc taky ne. Dokonce samotný Mark Zackerberg měl při prezentaci nového veledíla docela dost kritiky. Je to docela nepřehledné, a když někdo opravdu nechce nový vzhled, stejně ho bude mít. Četla jsem, že někteří si dokonce účet zrušily, protože se bály moc velké změny. To už je docela přehnaná reakce. Já bych byla radši, kdyby to bylo na každým, jestli si nový design udělá nebo ne. Nebudu sem dávat návod, protože na fejsu je docela vlezle na profilu. Po aktivaci máme každý sedm dní na to, abychom si upravily celkový vzhled. Na Timeline je vidět všechno i třeba statusy před rokem takže během sedmi dní je čas na úpravu. Nepochopila jsem, jestli je šance změny i po uplynutí lhůty, ale asi ne. Po převedení na Timeline, není už možný návrat na původní vzhled.


Cvičení, co káže: Facebook tvůrce Mark Zuckerberg již zvolila-in pro novou funkci profilu




Vlastnost 'ose' zobrazí dodá vašemu stránku na Facebooku více "časopisový jako" pocit - a bude Mark Zuckerberg slibuje, "vyprávět příběh svého života." Zatím však může jen Novozélanďané si to



Časová osa umožňuje uspořádat svůj život do časového hlediska - a můžete přidat i 'pre-Facebook "v letech