2/25/2012

Marina and the Diamonds

Britka, která pochází z Řecka u nás moc známá není. Je to škoda, protože její texty mají hloubku. I když teď se mi její nové písnička moc nezamlouvají. Ze začátku měla příjemný, neokopírovaný styl. Dneska přešla k elektro popu ve stylu LMFAO. K ní mi to zkrátka moc nejde. Měla se držet svého neoposlouchaného já. Není divu, že se její fanouškovská základna moc nerozšiřuje. Dokonce se nechala ze svojí krásné černovlasé hřívy (závidím všem černovláskám, jsem hnědovláska) přebarvit na blonďato a to k ní už nejde vůbec. Ráda poslouchám její (asi podle mě jediné, co vydala) album The family jewels. Těžko říct, která písnička je moje nej, ale asi shampaine. Je taková energická, ale ne přehnaně. Jinak jsou její písnička z tohoto alba všechny super. Zpěv je její opravdový prožitek, který je na ní nesmírně vidět a byla by škoda, kdyby ji nakonec moc lidí neocenilo. Snad se vrátí zpátky ke svému skutečnému já.

No uznej, co jí sluší víc?