11/30/2016

Maturáková líheň

Jeden z rozkolů okolo letošního maturitního plesu mne donutil se zamyslet nad mou nepřímou posedlostí těmito plesajícími událostmi.
Můj první ples byl... vlastně ani nevím, takže je to fuk. Další a další účast u mě vyvolala precizní pocit nadšení z usměvavých tváří, užívání si "je to můj ples, má chvíle" od maturantů, opilecké výstřelky, které bývají zásadně vtipné a nezapomenutelné,... a mnoho dalšího dobíjejícího energii. Spánek nespánek, ta atmosféra je nejvíc.
Tento a příští rok budou poslední šance si tu atmosféru užít, protože... potom už budu příliš stará na to, abych znala alespoň jednoho maturanta. Byla by celkem úchylka chodit na random maturáky random maturantů. 
Pozvání přijmu vždy, ráda se zasvěceným doprovodem půjdu a užiji si to. Takže, zvěte mě na ně, každé pozvání rovná se jeden (snad) pěkný večer pro LN.


Maturáková