3/20/2016

Kulturama

Doufám, že nejsem sama, kdo propadává příjemnému obohacujícímu kulturnímu šílenství.

Knihy. Moje lásky. Humpolácky (teď v žádném případě nechci urazit obyvatele Humpolce) zaostávám v četbě textů do školy, naproti tomu jsem dočetla Nesnesitelnou lehkost bytí a Rosemary má děťátko, postupuji ve své Zlodějce knih - vlakové knize ve čtečce, v kategorii rozečtených knih je Bílá Masajka a mám za sebou čerstvě i Šifru mistra Leonarda. Takže ve výsledku jsem teď pilnou čtenářkou obohacující si slovní zásobu, což zabijí odsouzení, že kašlu na školní povinnosti. Znamenitě. Mám teď plodně čtivé období.
Dostala jsem dodatečným Vánočním darem knihu Mysteria Sexu. Co mi tím asi dárce chtěl říci? Ano, myslel na mé dobro a můj intimní život, jsem poctěna a potěšena, ale vážně, taková kniha je poklad. Leží mi na stolku, vždy připravena.

Tak mě napadá... dlouho jsem nebyla na výstavě, naposledy fotografické Steva McCurryho... který je mimochodem kouzelník s fotoaparátem, obdivuji ho pro jeho vášeň cestování do oblastí Indie, Afghánistánu,... a to jsem v Plzni, stydím se.

Cítíte hudbu chvějící se ve vašem těle, máte husí kůži,... atmosféra koncertů je až magická. Miluji to spojení hudebníků s pódiem, ta jejich vášeň pro hudbu promlouvající s návštěvníky koncertu. Best. Můj nejnovější zážitek takové atmosféry byl z Anety. Jo, Anety Langerová, která je známá jako "ta výherkyně superstar". Naštěstí už není jen "to" a stala se z ní opravdu obdivuhodná hudebnice, zpěvačka. Její hudba a i ona sama působí uklidňujícím dojmem, pozitivní energie z ní sálá, vyzařuje pokorou, sympatií. Patří mezi mé top koncerty, které si, pokud bude možnost, ráda zopakuji.

Seriály a filmy... filmově jsem byla zasvěcena do Star Treku. Který mi nevadil vidět, čekala jsem to horší :D (pozn.: promiň, jsem zkrátka jiný level ***). A další filmové zkušenosti si z blízké doby moc nevybavuji... pouze kulisa... kulisa... (*červenající se*). Seriály moc nejedu, nemohu si vybrat, tak se držím svým stálic, které vydávají nové díly, ale chtělo by to, aby tvůrce těchto seriálů tvořili rychleji, už mi nové díly došly.


Vaše kulturní ďáblice