11/13/2015

+ V hudebním pojetí +

Hudba, co dokáže za srdce Lady Nectarine vzít... v jednom článku... jen tak... 

Zbožňuji hudbu. Je jako ruka, utišující bolest dotykem rytmu, slov... jako krev neustále kolující v žilách... jako list snášející se na pomalu na zem... jako hlasitý úder někde v oblasti mé hrudi...

Kdo mi mou hudbu haní, jeho věc. Štve mne jeho názor, ale neberu mu ho. Tiše si zalezu do své ulity, kde si pustím Ellie nebo jinou mou "topku" a ty, odpůrče mého hudebního vkusu, zalez. Já respektuji to, co posloucháš ty, tak ty dělej to samé.

Povím vám příběh o člověku, kterého si moc vážím nejen za jeho hudební vkus. Má rád všechny možné hudební styly, spektrum celého hudebního průmyslu, od nejznámějších interpretů po ty nejméně známé, přes rozpětí času. Má počítač plný hudby. Cítím, že ji vnímá dost podobně jako já. Jako něco, co "mi nikdo nevezme, hraje jen a jen pro mne a dokud já budu chtít, tak tu se mnou mé složky plné hudby budou." Lidé odchází, přichází, ale má hudba... je tu stále se mnou.

Přemýšleli jste někdy nad souznění hudebního vkusu v partnerství?
Mé ohlédnutí ve mých osobních vztahových kariérách byl valný tak z cca 30 %. A to něco ani započítávat nemohu. Tyto procenta jsou mé souznění. Takže kolem a kolem jsme měli vesměs odlišný vkus. Jen teď je výjimka♥, máme jiný vkus, ale posloucháme společně navzájem hudbu toho druhého, stylem totiž většinou není tolik odlišná. Já poslouchám směsku, takže občas se vkus mého milého dotkne toho mého, abych to vysvětlila lépe :D

Ellie Goulding je má srdeční záležitost. Poslouchat jsem ji začala v mém velmi smutném a náročném období. To ještě nebyla tak slavná a velevážená, ale své kouzlo pro mne neztratila.
Jedna zajímavost: můj nejmilejší má rád její bývalý protějšek - Skrillexe, kterého si občas také poslechnu. Náhoda? Nemyslím si :D

Lorde je jako já... nekonvenční přízrak.

Marina and the diamonds má úžasný hlas, jako laika mě fascinuje, jak s ním dokáže pracovat. Taky srdcovka.

Lana del Rey
Ladnost sama. Tedy... když nezpívá živě... promiň, holka, ale jinak písničky máš super.

Sixto Rodriguez
Obdivuhodný člověk, dělá hudbu, nedělá byznys. Hudebník s velkým H, vystudovaný filosof :) (y)

Kasabian
Moje kapelka ♥

Artic monkeys, Vaccines, MGMT,...
(y) (y) (y) (y)

... atd atd... přijde mi fádní je sem vypisovat, poznávejte je postupně tady na blogu, o důvod více sem chodit ;) ... budu ráda, když mi napíšete do komentářů něco ze svého repertoáru a jak hudbu vnímáte vy ;)



S hudební láskou
Vaše blogerka