čtvrtek 20. srpna 2015

/InstaBLOW

Ahojte moji ♥
Nechce se mi to přiznat... děsí mne zjištění, že bych byla závislá na další činnosti nebo také nečinnosti... že mne začalo bavit něco, o čem jsem neměla dříve zcela kladné mínění... že aktuálně pravidelně přispívám na Instagram :D

Chtěla bych svůj svět přiblížit instagramem nepolíbeným, takže tady je "sestřich" mých prvních deseti příspěvků :* - ne, všechny fotografie nejsou autorské a nechlubím se jimi, jen je posílám dál :)












Vaše InstaBlogerka



4 komentáře:

  1. Ahoj :)
    Nevím, jestli si mě pamatuješ, píšu na www.picturess.blog.cz a pročítala jsem si komentáře a byly tam i od tebe. Vím, že jsem měla ráda tvůj předchozí blog a tento je taky boží!
    Nedalo mi to a musela jsem se ti ozvat :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)*
      ... tvůj komentář mne moc potěšil ♥♥♥
      ... pro takové čtenářky jako jsi ty je radost psát :) ... hodně si mi zpříjemnila den a celkově psaní blogu ♥
      ... měj se krásně a zase se tady někdy, prosím, ukaž ;) :3
      :))

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ta fotka v horách. Působí správně dobrodružně!

    OdpovědětVymazat