2/12/2015

*Mudry, mudry...

Ahojte, drazí ♥ :)

Nadpis... jo, divný :D ... ale potřebovala jsem vystihnout svou náladu "mudrování" nad vším spěchem, časem, okolím,... mé stresy ze zkoušet se bohužel odráží do mé celkové nálady.


Mám teď často chvilky bezradnosti a únavy. 
A vím, čím to je - strašně se bojím maturity a vysoké. Proč maturity? Protože je to "zkouška z dospělosti" a může mi někdo tisíckrát tvrdit, že je to hračka, že dnešní úroveň maturit je "brnkačka", ale stejně se budu třást jen při vyslovení slova MATURITA. Brrrrrrr... fujky. 
A vejšky... protože je to něco nového, co je pro mne obrovským mezníkem. Nechci vám tu vypisovat rodinné záležitosti, ale... spoléhá se na mě, že se tam dostanu. I já na sebe spoléhám. Je to typický příklad tlaku, za který ani má rodina nemůže, ale já. Nechci je zklamat... ani sebe... ani své drahé nahoře...
___

Na druhou stranu stíhám... co to meleš Dubová? Nestíháš! -_- ... no, takže nestíhám :D Čas neúprosně odpočítává poslední měsíce ke zkouškám... jediným světlým bodem je příští týden našich jarních prázdnin. Ano, mé "poslední" prázdniny... mám husinu :D

Ale co bych rozhodně chtěla stihnout přes prázdniny, tak to je nová série fotek... mám tak nějak hrubou představu... a asi někoho může štvát přidávání fotek ze stejných "photoshootů"... ale bohužel až teď o prázdninách je konečně pořádný čas a doufejme, že i počasí bude na mé straně.

Ale co bych zapomněla, co mě šíleně vytočilo -_- ! 
Procházela jsem nedávno namátkou fb a dostala se k některým i rok starým zprávám... a jedna byla bohužel nabídka spolupráce. Já bych se na to fakt... aaaaaaaaa... omluvila jsem se a bláhově myslela, že bych mohla vše zachránit... ne. *je vytočená ještě teď, když si na to vzpomene* ... KARMA PROSTĚ! -_-

Přesně číče -_-

Kdo sleduje fan stránku blogu ví, že jsem se zmiňovala o 50 odstínech šedi. Propagace filmové adaptace je všude (a jo, já na něho taky jdu :D ). Ke knižní předloze jsem se zmiňovala zde a chtěla bych se vyjádřit i k filmu, až ho uvidím, takže pro příští článek - "těšink" or "netěšink" :D

Brzo se zase Lady Nectarine ozve! ;)
Mějte se překrásně** :)

Vaše smýšlejícně-přemýšlející blogerka