sobota 5. července 2014

LADY NECTARINE GIVEAWAY - Vol.1

Čahojte, moji milí a drazí :)
♥♥♥


Moc mě těší, každý čtenář i nečtenář, který zavítá na můj blog a přijde mi správné, vám nějak vaši laskavost oplatit. A jakožto bohém, pořád vyčkávající, moc přemýšlející,... chci prostřednictvím LADY NECTARINE GIVEAWAY, která započíná dnes, dva dny po mých ♥ devatenáctých narozeninách ♥ obdarovat někoho, z vašich řad, jako poděkování, že jste tu se mnou :)

WOW! Ani nevíte, jak mě těší, že přibývají pravidelní čtenáři i přes to, že někdy doslova na blog zanevřu, což mě dost mrzí :( , čas, prokrastinace je zkrátka neúprosná kombinace...
Nádherných přes osmdesát (:-O) lidiček... neuvěřitelné... :)

Cena: -Vol. 1 - vlastnoručně, mnou, sestavený balíček - obsahující kokosový olej, který zbožňuji ♥, mini "ňuňatou" pomádu Astrid, kterou používám, již, od mala, vzoreček parfému B.U. - Free Spirit, + spousta kosmetických vzorečků, Nail art a "hvězdné" náušnice.




Pravidla:
1. Být viditelným čtenářem přes GFC nebo sledovat Bloglavin nebo "lajknout" FB - za účelem, aby se bylo v obraze... ;)
2. Do komentářů mi napiš své jméno a e-mail
3. A drž si palce :))
    - pro zpestření mi můžeš napsat, úplně cokoli tě napadne, třeba něco vtipného, chytrého, pošaháného,.. :D

Komentáře budou uzavřeny, až... no... prostě někdy se uzavřou, pevně to nedáme, necháme tomu volný průběh... :D - případné dotazy, pište právě, do komentářů, do zpráv na fb fans stránku.
Samozřejmě budu strašně moc ráda za sdílení, bude to jen plus ;))


... toť ode mě vše, mějte se krásně a nádherně zároveň a soutěžte se mnou ;)

Vaše blogerka, 
nesmírně pyšnící se těmi nejlepšími čtenáři

11 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to zkusím :) Eliška Štefanyuková , eliskastefanyukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Kris Týnka
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    no, co říct :D Už hodinu se snažím zapnout televizi, protože je to už stará kraksna, která si občas dělá co chce a nedá si říct -_- :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný balíček! :)
    Pro obveselení: Sedí dva ptáci vedle sebe a jeden druhého plácne křídlem: "Máš babu." "Máš chřipku."
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. budu si moc moc držet palce :))
    Sleduji jako Alice in Wonderland CZ
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju tě normálně zde přes gfc jako Taychi a email taychimono@gmail.com
    Hodně štěstí do dalších dnů :) Hele i jeden článek za delší dobu potěší, opravdu!

    OdpovědětVymazat
  7. sledujem ta ako betty behanova
    mail elizabetbednarova@centrum.sk
    Veľmi krásny blog máš a pokračuj v ňom nadalej :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC aj FB ako Sofia
    Sofia.gumanova@gmail.com
    Mam strasne rada tvoj blog :) si strasne sympaticka a mila bloggerka :)
    Kokosovy olej vyzera super rovnako ako vsetky ceny v GA :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. GFC: All Scyrsine
    2. A-ll@seznam.cz
    Máš krásný blog, jsem tu sice poprvé, ale padl mi do oka! :)) (A naprosto boží vlasy! ;) )

    OdpovědětVymazat
  10. Sledujem ťa ako Christina Majcikova :)
    kristiesmileb@gmail.com

    - máš strašne pekný blog a si milá že si spravila giweaway :3 :D

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji tě na FB pod jménem Martina Valešová, už hoooodně dlouho :)) na bloglovinu ještě déle, ale nemůžu si vzpomenout pod jakým jménem, to je fuk :D
    vatram@email.cz

    (Jak je možný, že jsem odkaz na Giveaway viděla až teď když sem chodím dvakrát denně? :D)

    A mám tu pro tebe jeden citát, který mě vážně chytl za srdce :)

    "Best way to not get your heart broken is pretend you don't have one." - Charlie Sheen

    OdpovědětVymazat