7/17/2014

••• Brebentění Lady N. •••

Ahojte, milovaní :))
Lady Nectarine se nestydí Vás zásobovat svou přítomností v podobě článku o... čtěte dál... ;)
Mám sto chutí si nafackovat... vím, že potřebuji nutně spánek, ale stejně ponocuji. Hanba mi! -_-
Mám najednou strašně moc nešvarů: lenost, neposlušnost, odcekávání, již zmíněné ponocování, mrzutost, prokrastinaci - ve velmi vysokém stádiu, zbytečné přejídání (viz tady) ze kterého mi je akorát zle,... no... jako... cítím, jak se objevují mé "temné" stránky... o.O ... a zrovna o prázdninách, kdy má být vše v klidu a míru... -_-
marilyn monroe andre de dienes - Hledat Googlem
Většina lidí mne má, podle toho, co říkali, za nezkaženou. Asi ano... jen mám za sebou věci, které by do mě nikdo asi neřekl, ale tak to jsou jiné příběhy ;)) ... jen narážím na to, co mi někdo nedávno vpálil: "Nikdo není takový, jak se zdá." Do svého nitra vidíme jen my sami. A i když si myslíme, že někoho moc dobře známe, může nás ve vteřině "informovat" o opaku. Tentýž člověk mi také pořád nadhazoval, jak je ve skutečnosti strašný, hrozný, děsný,... jako kdyby mne chtěl buď od sebe odradit nebo hlavně sám sebe přesvědčit o tom, že takový skutečně je. Ne, doteď mi to nikdo nenamluví, není špatný... to jen... se snaží všechny i sebe přesvědčit o své "zajímavosti" tímhle chováním k sobě samému. Nepochopím podstatu. Má rozhodně na víc. Být sám sebou a být za to rád.
Ale tak... kdo jsem, abych se do tohoto vnitřního sporu někoho jiného míchala, když ten onen člověk mou pomoc nechtěl, nechce a nikdy chtít nebude? ...

Dost filozofování o někom, koho tady nikdo nezná... :D ... Mám v merku pár nápadů... a určitě do nich půjdu... jen překonat sama svou vlastní lenost a jiné faktory, které brání a bude všechno v pohodičce... :D
Jinak také... ne, že bych chtěla držet dietu, to ne, to já neumím, ale odlehčit svému chudáčku-žaludku bych měla, takže až mi budete chtít někdo dát klobásu, párek nebo dokonce buřt (nebo jinou pro mne nepoživatelnou věc), tak si to prosím rozmyslete a ten onen objekt k (ne)jídlu pošlete do oblasti, která opravdu strádá... děkuji :**

Tolik z vnitřního, duševního brebentění Lady N. :))

Nezapomeňte mi dát vědět, jak užíváte prázdnin ;)

Pac a hubana! :D
Vaše