středa 16. října 2013

▬ Jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka! ▬

Tak, jak jsem se v poslední době blogu moc nevěnovala, měla jsem důvod :D, nic proti :D, v jednu chvíli bych se také nejraději zabila za ty mé přívaly keců :D

Mé štěstí nezná mezí a aktuálně mi dělá radost také nový člen naší rodiny: toulavá kočička Růženka ;))
Srdce mi nedalo a prostě jsem se jí musela ujmout... díky mé úžasné kamarádce Hance (:**) našla tedy u nás, tuta princezna, nový domov :))

Až na ty bobánky a cíky (které prostě musí udělat Růža hnedka, vedle kočičího záchůdku, i když teď už začala v pohodě chodit na písek, překvapivě... :D) jsem za ní strašně ráda. Nehledě na to, že nebýt jí, tak se mi nestane to krásné, co se mi zrovna teď děje, takže dlužím Růžence velký díííík! ;))

Me
PS. fotky Růži již brzy! :* Coming soon! :D

A co vy a domácí zvířátka? :))

s láskou

16 komentářů:

  1. jéééé, tak hned ano? Jsem na Růžu už zvědavá. Aspoň si nám mohla říct barvu, nebo barvu očí nebo míry nebo něco. :DD
    palec nahoru, že sis jí vzala dom. :)) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já ráda napínat! :D
      Ale už z textu je jasné, že je úúúúúúúúúža kóča! ;) :D :*
      :) Tak to děkuji moc, palec se vždycky hodí :D
      Jo, a ehm, míry? :D :D :D
      :))

      Vymazat
  2. Mám jednu kamarátku a tej sa smejem, že zbiera túlave mačky :D Žije na privátoch a vždy tam donesie nejakú mačku. Potom sa odsťahuje ale tú mačku tam nechá ,,spolubyvajúcim,, :D Raz s jednou cestovala vo vlaku a doniesla ju domov mame :D Bolo veľa kriku, ale nechali si ju.
    Mňa by mamina asi vydedila ... :D Má rada zvierata, ale nie u nás doma :D Jediné čo doma znesie, sú moje akvárka s rybičkami !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jó, já Růžu taky dopravovala vlakem! :D A byla jsem doslova popo strachy :D
      ... Také dobré srdce :* :D
      Já jsem nikdy nesměla mít doma zvířátko, nikdy :((
      Chtěla jsem želvu, kočku, psa, i ty rybičky,... a nikdy se má přání od rodičů nevyslyšela... :)
      Ale teď jsem donesla kočičku jako hotovou věc, prostě jí tam nešlo nechat na pospas zimě a bůhví, čemu ještě, takže pro mě byla volba jasná... mamka se s tím (kupodivu) rychle sžila a má Růženku ráda stejně jako já ;))
      Zkus si s mamkou ještě o tom promluvit, možná budeš překvapená, jak to mamka nakonec vezme :** ;) :)
      :))

      Vymazat
  3. Veruže nie ! To treba konať tak ako ty ! :D proste priviesť domov a pozorovať čo sa bude diať :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jak jsem viděla nadpis vzpomněla jsem si na Růženku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;))
      A Růženka určo vzpomíná na tebe Andrejko :* :)) a na Hanku samozřejmě také ;) :) :D
      :))

      Vymazat
    2. Na Andrejku ne :* viď puso, Andrejku nezná :DD* ale na mě jistě vzpomíná s láskou :333 :DDD

      Vymazat
    3. Aha :D A já měla dojem, že zná... :D
      O tom nepochybuji, že jo! :** ;) :D
      *vzdušná pusinka od Růženky* :** ;))
      :))

      Vymazat
  5. To mi doma budeme mít brzy kočičí doupě. :D :)
    Těším se na fotku Růženky. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až táák? :D
      No, u nás se blíží zase to, že Růža si udělá z našeho bytečku kompletní kočičí sídlo :D
      Ale tak, jsme my kočičí ženy, ne? :** :D
      :))

      Vymazat
  6. som veľmi zvedavá!! :) ja mam doma naháčku čo sa správa ako mačka skrížena s deckom tak neviem či je to pes alebo čo to je! :D
    budem rada pokiaľ sa zapojíš do giveaway o náramky šťastia http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, všimla jsem si, že se všichni na Růženku těšíte ;))
      Růža na to:*muck* *muck* :D
      :D Jééé :D "...skřížené s děckem a nebo co to je..." :D To mě pobavilo :D

      Vymazat
  7. Těším se na fotky. Já se právě peru o postel se svým rozmazleným zlatým retrieverem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :))
      Zlatí retrívři jsou boží pejsci! :** ;)) :)
      ... Tak doufám, že ty vyhráváš zlato! :D ;)
      :))

      Vymazat