čtvrtek 10. října 2013

" Hon na kabelku "

Po dlouhé době přicházím s postem, který byl nějakou dobu v mém blogerském trezoru... asi nic moc pro klučičí jedince ;))

pow wow

Jako každá holka mám své úchylky. Jako jediná mám X tisíc úchylek na všechno možné. Tak např. na kabelky. Na prvním místě jsou v tomto případě elegantnost, praktičnost a velikost + cenu, která musí být přijatelná, ale jsem ochotná si našetřit pro eňoňůňo kabelu i více (ne, pět tisíc, samosebou). No, a aktuálně se sháním snad po všech velikostech, i když vlastně sháním jen nějakou větší, která by byla ideální na cesty a hlavně do školy... Helfněte mi někdo prosíííím!

Mám spoustu adeptů, ale... pořád sháním. Nechci šlápnout vedle. "Ta s tím nadělá... obyčejná taška.", ale jsem prostě osoba, co všechno (i sebemenší blbost a to si fakt, fakt, fakt nedělám srandu) řeší, takže, kdo si chce něco podobného myslet, prosím... být někým jiným, také bych si to možná myslela :D

A tuto je skvost dámy a pánové: Christian Louboutin (prosím, neslintat na klávesnici)

Nebýt toho, že tuta kabelka stojí úplně nekřesťanské peníze, tak bych ji hnedka brala :D Je neobyčejná, malinkato provokativní a černá :D

Máte děvčata nějaké tipy za "přijatelnou" cenu v merku? :))
Každý tip uvítám :** ;)

mějte se kouzelně
Vaše hledající blogerka

14 komentářů:

  1. tak tá je fakt suprová... keby viem lacnejšiu myslim že by si si ju nekupovala hned len ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy! :D
      Strašně se mi líbí její styl, není jako každá druhá ;))
      :D Takže to mám brát tak Luci, že víš, ale neřekneš? :D
      :** :D
      :))

      Vymazat
  2. Já.. jsem si poslintala klávesnici... To je tvoje chyba! :D
    Je dokonalá! :3 "eňoňůňo :33 Krasavice! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, hej! :D Varování bylo, takže nazdar! :D :* :))
      Tak ráda bych ti klávesnici nějak spravila, ale jaksi... :D
      Já vím :*** Je božííí!! A ty taky :) ;)) :D
      :))

      Vymazat
  3. Ta je krásná... Ale asi neporadím, taky bych nejraději vybírala mezi kabelkami podobné ceny.:.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... Nevadí ;))
      Budu držet palce i tobě, aby jsi nakonec tu svou vyvolenou našla ;))
      A dej když, tak vědět, až jí najdeš a pochlub se nám! :** ;))
      :))

      Vymazat
  4. Stejně jsem si tu klávesnici poslintala! :( :D
    Je hodně luxusní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz. komentář číslo 2 :D vlastně 3 :D
      :D Za poslintané klávesnice prostě neručím! :D
      To teda! ;))
      :))

      Vymazat
  5. Tá kabelka je nádherná ♥ Aj ja chcem takú :/ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano Moni ;))
      Jsi můj človíček! :D :*
      :))

      Vymazat
  6. Úplně boží kabelka <33 myslím, že v podobném stylu jsem viděla v HM. I když na tuhle vážně nemá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo?! :D Tak to děkuji moc za info! :D Musím se tam o prázkách podívat! ;))
      Přesně! :) Boží!!! :D
      :))

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Really? :D
      Oh, thank you so much, honey :** ;)
      :))

      Vymazat