neděle 21. července 2013

Super, super modelky...

Až se zase některá z nás bude trápit nad tím, jak vypadá, jako první léčbu si musí naordinovat: 1. zadat na googlu: without make up models. U hvězd jako jsou třeba Lady Gaga nebo Rihanna už asi nikoho nepřekvapí, že jsou "vyphotoshopovaní", až to bolí a článků o tom je spousta. Ale co se zaměřit na modelky? Je také jasné, že mají upravené fotografie, ale na molu jsou přece jen pořád krásné.... kouzelný make up :)) Jako mávnutím kouzelného proutku se z "ošklivého" káčátka vyklube nádherná labuť (ošklivého mám v uvozovkách, protože nikdo z nás není ošklivý, to jenom měřítka krásy mají pořád nějaký kecy...).
Stále se musím zamýšlet nad věcmi, které každý den srážejí naše dámské sebevědomí. Úpravy fotek, reklamy v televizi, které říkají, že nás jejich výrobek udělá "krásnější", celebrity, které se beztrestně nechají upravovat a tvrdí nám, že takhle vypadají od přírody,... ach jo. Výčet strašáků sebevědomí je
nekonečný.

Na první pohled dívka jako každá jiná...
 

Supermodelka Iman
  

Moje milovanaáá Karolina Kurková ;))
 
Holky... berte kult modelek jako inspiraci... inspiraci jejich životy, úspěchem, štěstím,... ale rozhodně žádné mindráky kvůli tomu, že jako modelka nevypadám. Mějte se rádi, milujte své blízké a potkejte muže svých snů... :))

s láskou
Vaše
 

7 komentářů:

  1. Pravda! :)
    Vzhledem k tomu, že v tomhle průmyslu pracuju (jak s modelkami/líčením/focením aj PS), tak vím, jak to všechno opravdu je. Žádná modelka nevypadá tak, jak je na fotce! :) A myslím, že mnohé modelky normálním holkám nesahají ani po kotníky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda. Pravda. Svatá pravda.
    A což teprve, když se ráno kluk probere s obří kocovinou vedle něčeho, co ten večer byla pěkná holka? K makeupu ještě alkohol dodá svoje a to pak musí být sranda. Ale ano, co je to krása? Hloupost. Všichni o tom mluví, každý to především nám holkám opakuje, ale proč neustále ty mindráky. To může každý říct tisíckrát, jak je každý krásný a jak je krása jen pomíjející a především povchní ale stejně večer i ta sebekrásnější holka bude stát před zrcadlem a počítat každou nedokonalost. Snad až stáří nám dodá pocit sebesmíření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tento komentář by se měl vydat v novinách :))
      Děkuji Pj ;))

      Vymazat
  3. Svým způsobem mě fascinují i tyto slečny. Já se o modeling nějak nezajímám, nikdy jsem to neprožívala, jde to mimo mě, takže jsem nikdy neměla mindrák kvůli televizi a modelkám, ale kvůli holkám okolo a posměškům kluků. I to je však pryč. Největší poznání v našem životě totiž je, jak píšeš, poznat sama sebe, ujasnit si svoje přednosti a na těch zapracovat a nechat je, aby vynikly právě díky 'nedokonalostem', protože světlo neexistuje bez tmy. Je sice krásné udělat fotku, kde dívka vypadá bezchybně, to jo, mám takové fotky ráda, ale na živo prostě ne. Miluju divoké obočí, plné života, pihy a ďolíčky od úsměvu. Ani jedno nemám, ale když někoho takového potkám, hned je mi líp. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji tvou sílu, moudrost a krásu Taychi :))
      Každý tvůj komentář je pro mne ctí :)
      Děkuji ti moc ;))

      Vymazat
  4. Mně se třeba líbí upravené fotky (ne vyloženě vyretušované), že jakoby zvýrazní někoho přednosti..ale u těch fotek modelek je to obrovský rozdíl. Znám jednu osobně a naživo nic moc, vždycky to byla holčina, které se někdo smál, že je ošklivá.. a na fotkách je strašná kočka,ale úplně k nepoznání.

    OdpovědětVymazat