7/04/2013

••• Pouliční móda tak trochu jinak ••• alá Karolina Kurková •••


Mám staršně ráda naší českou topmodelku Karolinu Kurkovou a vlastně i díky ní vzniká tento článek.  I přes její celosvětový úspěch v modelingu se z ní nestala primadona, je pořád ta normálně nenormální prdlá a zároveň dospělá dívka z Děčína. A jako samozřejmost se dá brát to, že má smysl pro módu. Ale k věci... narazila jsem na twitteru na odkaz právě od Káji s pouliční módou časopisu Vogue na letošní jaro. Vím, už je léto, ale nemohla jsem svět mého blogu ochudit o zážitek v podobě článku natoto téma :) Je plná zajímavých prvků a střihů, které by se v našich upjatějších ulicích asi těžko objevily, ale tak mě se to líbí, v něčem bych si klidně bez zábran vyšla, takže u mě spokojenost ;))



Kompletní sérii fotek najdeš na stránkách  Vogue ;))