7/02/2013

MODELS OWN ► třpytící barevnost


A máme tu první jakousi "nerecenzi" na lak na nehty. V lakování mám ráda spíše decentnější odstíny, miluji škálu tkz. nude laků, bezbarvý, francouzská manikúra a její odnože jsou pro mne BEST! :D

Jinak se omlouvám za moji možnou divnost textu, jsem už od vysvědčení nemocná, sotva mluvím, k doktorce prostě nejdu (potom, co jsem začala brát o prášek více, do sebe další chemii cpát nechci) a je mi pořád nějak prapodivně. Jako kdybych začínala pomalu hloupnout :D Mám strašné změny nálad (Že by přechod? Do jiné dimenze? :D) a nechuť chodit po objednaných doktorech (ani nechtějte vědět, co se mnou budou provádět, budu něco jako pokusné morče :D).

"Výstavní stánek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D"

Značka Models Owns není na našem trhu vůbec zabydlená. Její obdivuhodností je, že to jedna velká "lakárna" s nějakými těmi vychytávkami, aby sortiment nebyl tak jednotvárný ;)) Všechno se samozřejmě točí okolo aktuálních módních trendů.

Zamilovala jsem se na dálku tento set pastelových odstínu:https://www.modelsownit.com/products/box-sets/fruit-pastel-box-set.html.

Konkrétně tento se nazývá Dancing Queen s řady Mirrorball.

             
                                                
Cena: 160 Kč? (přesnou cenu netuším, součást Senza Boxu)
Balení: 14 ml

PS. Omluvte absenci fotek :( Foťáček pořád málo spolupracuje :( Jsem z toho už úplně na nervy!! :(
mějte se krásně a nádherně zároveň
Vaše