úterý 14. května 2013

Něco malého pro zlepšení mé i tvé nálady =•D

Je jen málo věcí v poslední době, které mě dokáží opravdu od srdce rozesmát.
A tohle video mě ale totálně rozsekalo! :D
Doufám, že Vás video pobaví jako mě, je sice kraťoučké, ale zato je perfektní :)
Ryan Gosling je pro mě ztělesněním úžasného muže a herce, který byl v Zápisníku jedné lásky bezchybný. Ta role mu naprosto sedla. Zažít s někým to, co s ním zažívala Allie by si přála každá z nás.
mějte se krásně a nádherně zároveň
Vaše unavená a utrápená blogerka

9 komentářů:

  1. I dont undertand anything, but I want him! :D xX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      All girls in the world want him honey :))
      Translate later ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že alespoň někoho :))
      Spřízněná dušičko :* :)

      Vymazat
  3. Evičko, v pohodě ani nevíš jak jsi mi zvedla náladu přesně i tak rozměry stran jsem chtěla, moc ti děkuji !<33 jsi moc hodná a promin taky jsem nebyla příjemhá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :) to já se mi mám omlouvat Eli :)
      Promiň, promiň, promiň :)
      Sliby se mají plnit, já jsem slíbila slíbit slib v určitou dobu a nedodržela ji :(
      Jsem moc ráda, že jsme v pohodě ;))

      Vymazat
    2. *pardon "já se ti mám omlouvat" :D

      Vymazat
  4. Fúha, parádne telo ♥

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat