5/22/2013

Návaly inspirace

Jako jsou ženské návaly, tak já mám asi speciální Dubovské návaly.
Už je mi ale vážně trapně z toho, že pořád slibuji a slibuji nové inovace blogu a pořád mi to nějak nevychází. Moc si vážím každého odběratele a čtenáře (podtrženo a sečteno, každého, kdo je ochotný mé články číst) a chci patřičně ocenit vaší trpělivost čekat a čekat na nový článek. Ale jak? Mám spousty rozepsaných článků, ale jako bych žádný nemohla dodělat. Jako by mě jen chytl nápad a poté sepsání nešlo. Vadí mi to. Čím to asi je, že v poslední době nedokáži dotáhnout věci do konce?
Hmmm, že by to bylo hlavou plnou, chyba přeplněnou, všemi možnými i nemožnými věcmi.... asi ano. 
Mám pocit, že po dnešku asi všechno nebude jako doposud. Myslím tím, že půjdu více do sebe a svatosvatě slibuji, že se o blog budu pečlivě starat jako o miminko a všechny články dopíši a zveřejním. Sliby se mají plnit, nechci za žádnou cenu, aby se ze mě stal někdo, kdo své sliby neplní. Jen je problém, že splnění nemohu uskutečňovat i přes celý příští týden, protože jsem pryč. Mimo civilizace, bez internetu, jen s papíry, kreslícími pomůckami, lidičkami s mého oboru a člověkami s jiného uměleckého oboru vyučovaném na naší škole. Ale jo, asi to přežiji :)
mějte se krásně a nádherně zároveň
vaše kajícní blogerka









Tumblr_m6u176s8ba1qfm87to1_500_large

PS: na Slečna.info nový článek ode mě :) hledej pejsku :D