středa 22. května 2013

Návaly inspirace

Jako jsou ženské návaly, tak já mám asi speciální Dubovské návaly.
Už je mi ale vážně trapně z toho, že pořád slibuji a slibuji nové inovace blogu a pořád mi to nějak nevychází. Moc si vážím každého odběratele a čtenáře (podtrženo a sečteno, každého, kdo je ochotný mé články číst) a chci patřičně ocenit vaší trpělivost čekat a čekat na nový článek. Ale jak? Mám spousty rozepsaných článků, ale jako bych žádný nemohla dodělat. Jako by mě jen chytl nápad a poté sepsání nešlo. Vadí mi to. Čím to asi je, že v poslední době nedokáži dotáhnout věci do konce?
Hmmm, že by to bylo hlavou plnou, chyba přeplněnou, všemi možnými i nemožnými věcmi.... asi ano. 
Mám pocit, že po dnešku asi všechno nebude jako doposud. Myslím tím, že půjdu více do sebe a svatosvatě slibuji, že se o blog budu pečlivě starat jako o miminko a všechny články dopíši a zveřejním. Sliby se mají plnit, nechci za žádnou cenu, aby se ze mě stal někdo, kdo své sliby neplní. Jen je problém, že splnění nemohu uskutečňovat i přes celý příští týden, protože jsem pryč. Mimo civilizace, bez internetu, jen s papíry, kreslícími pomůckami, lidičkami s mého oboru a člověkami s jiného uměleckého oboru vyučovaném na naší škole. Ale jo, asi to přežiji :)
mějte se krásně a nádherně zároveň
vaše kajícní blogerka









Tumblr_m6u176s8ba1qfm87to1_500_large

PS: na Slečna.info nový článek ode mě :) hledej pejsku :D

6 komentářů:

  1. Tak to znám.. taky pořád slibuju a pak neplním :-/ proto jsem se v posledních měsících zařekla a raději neslibuji nic, kde není jistý výsledek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já slibuji ráda a ještě raději plním sliby nebo přání :)
      Nemohu si pomoc, chci dělat nádherné věci, které potěší kohokoli :))

      Vymazat
  2. great photos!! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám spoustu nápadů, ale nejsem schopna být produktivní... Věřím, že aspoň ty se rozmůžeš a půjde ti vše, co chceš. První krok je nejtěžší, jakmile se něco začne, pak už je nutkání to dodělat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za tvou důvěru zlato :* :)
      Doufám, že nikoho nezklamu :)
      A já ti přeji, aby zažívala a prožívala jen samé krásné a nádherné věci :))

      Vymazat