úterý 12. února 2013

Roztomilé kočičí rtěnky

Rtěnka už neodmyslitelně patří k symbolu ženy. To je jasné i společnosti Paul and Joe a proto přišli na trh s velmi roztomilou verzí rtěnky, je odlitá do tvaru kočičí hlavy. Nechybí ani detaily očí, pusy a fousků. Upřít se nedá ani celkový design obalu. Doslova umělecké dílo. Škoda jen, že praktičnost rtěnky je poněkud špatná. Představa, že ničím tak úchvatnou rtěnku se mi nelíbí.
Samozřejmě je strašně zajímavé, že tyto rtěnky byly k mání v podzimní limitované edici roku 2010, ale u nás o nich není ani zmíňka.
Byla k mání za 25 dolarů, což je v přepočtu na současný kurz cca 485 Kč.

„Lakomí muži dávají ženám rtěnku, protože vědí, že ji postupně zase získají zpátky.“ 
Zsa Zsa Gaborová

 

 
Strašně se mi líbí i důraz na detail, i krabička je rafinovaná, nápaditá a přitom jednoduchá

22 komentářů:

  1. skvelý nápad :) a ten výrok sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, koho by napadlo, že rtěnka dokáže být tak skvosným uměleckým dílem, že? :)
      Citát mě také okouzlil :)

      Vymazat
  2. jéjé ty jsou roztomilé :) a další plus je labuť, miluji je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Opravdu? To je milé :) Mě se strašně líbí, jak dokáží být labutě věrní v lásce... ;)

      Vymazat
  3. To je úžasný nápad, moc se mi takové rtěnky líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je roztomilá, ale já bych neměla to srdce se s ní malovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D
      Takový skvost a já bych ho poničila... :D

      Vymazat
  5. Jak jsem bez ní mohla žít?! Je nádherná. Potřebuju aspoň dva odstíny...ovšem bude jen vystavená (ani já bych neměla to srdce ji používat) ;-)).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) :)
      Pak mi dej vědět, jak se ti podařilo ji získat :)

      Vymazat
  6. Dokonalé! Co ty lidi nevymyslí :-)
    Jinak držím palce, víš s čím :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :)
      Vím... ;) Děkuji moc :)
      Už se moc těším :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. :D
      Jde hlavně o nádherný efekt, takže odpouštíme, ne? :)

      Vymazat
  8. Mně by bylo určitě líto kočičky a nepoužívala bych jí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také :)
      Taky bych neměla to srdce ji ublížit :D

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Ouuu jéé :D
      Thank you for your comment :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Thats right Angee :)
      Beautiful things... :)

      Vymazat
  11. ach paul&joe...odkedy ich poznam, tak ma seriozne stve ze som len chudobny student -.- :D tie obaly su proste...aaaaa :D ale zase tam podla mna ide vela o znacku, samotne vyrobky mozno su nic moc (ale nie je vela recenzii na ne, takze neviem:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně :D Ach jo, proč nemůžou být studenti bohatí? Kde je spravedlnost?! :D
      Přesně tak :) Značka skoro vždy stojí více, než opravdická hodnota produktu... :( Ale tak alespoň ten koukací efekt je fajn ;) :)

      Vymazat