středa 6. února 2013

Drogérková pohádka

Povím vám pohádku: Jednoho krásného dne byla skoro dospělá Evička v drogérii. A co to vidí? U kasy stojí velmi mladá maminka, může tipovat tak dvacet pět, s malým chlapečkem, který si veze svůj malý vozíček a náramně si jízdu užívá. Maminka pokládá vybrané věci na pult a snaží se při tom chlapečka trošku krotit (chlapeček zdá se nad maminkou vyhrává a nějak její příkazy neřeší). Maminka platí... a cože to kupuje? Zpevňující krém a jako bonus nějakou tu kosmetiku.
Evička si v duchu říká:" Budu takto za několik let vypadat také? Bude mi vůbec ještě záležet na tom, co mám ráda, až budu mít své prcky? Budu si kupovat také věci a ne jen pro domácnost, děti a pod.? Nebo dopadnu jako mé sestřičky a bude mi záležet hlavně na štěstí mých dětí a už né tolik na mém?" Potom zazvonil zvonec a pohádky je konec... Evička je totiž na řade k placení...

Tak to byla ochutnávka z mého přemýšlícího procesu. Ale vážně, strašně by mě zajímalo, jak to se mnou vlastně v tom zatroleném životním boji dopadne...
Já se zkrátka své kosmetické úchylky zbavit nechci :) Jsem po dlouhé době takto spokojená a kosmetiku i módu beru už jako součást svého životního stylu a vzdát se ho dobrovolně rozhodně nehodlám a budu za něj bojovat jako tato drogérková dáma :)

„My, ženy, potřebujeme krásu, aby nás muži milovali, a hloupost, abychom milovaly my je.“
Coco Chanel

Cosmetika Chanel

Jinak zbožně doufám, že se máte všichni moc fajn :)
A jak to máš hozené ty? Ráda si tvůj názor na tvůj minulý, budoucí kosmetický i nekosmetický život přečtu :)

14 komentářů:

  1. Nad tím jsem taky přemýšlela. Taky doufám, že mi zbydou nervy a peníze na věci i pro mě. Přece jen myslím, že děti, když už je člověk má, by měly být důležité a na prvním místě, ale ne jediná věc kolem, které se má život točit.

    OdpovědětVymazat
  2. Také se rozhodně líčení nechci vzdát a rozhodně se nevzdám :-) vždycky nějaká ta korunka zbyde na něco nového :)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu říct z vlastní zkušenosti, že dopřívám na prvním místě vše mé dcerunce, ale i já si občas udělám tu radost :)
    Jinak fotka parádní to je ráj:D

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to budu mít také tak, na prvním místě je zkrátka děťátko :)
      Je mi jasné, že jsi úžasná maminka :)
      Bohužel, ráj není můj, ale strašně se mi líbí, tak jsem ho sem zkrátka musela dát ;) :)

      Vymazat
  4. fuuu uzasne vecicky :) citat je vystihujuci :D
    urcite ked raz budem mat deticky tak budu pre mna na prvom mieste, ale radost si vzdy urobim a budem sa nadalej rozmaznavat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, doufám, že si budu moct jednou také dovolit koupit, např. Chanel :) Citát nemá chybu, Coco je úžasná ikona :)
      Přeji si, abych to měla v budoucnu také tak :)

      Vymazat
  5. V té drogérii jsi nějak často, i když já taky zrovna zítra tam jdu, jinak prosím nevíš, kde se dá sehnat Chanel drogérie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, závislosti se nemá odolávat :D
      Co vím, tak Chanel má své produkty v Douglas (třeba v Praze - na Národní,...) a nebo také v Sephoře :)
      A jinak samo, že na netu ;) :)

      Vymazat
  6. Já většinou kosmetiku dostávám a mám jí dost. Jen nejsem na nakupování závislá, nikdy mě to nebavilo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych ji někdy měla dost :D
      Jsem přesný opak :D Závislák nejhoršího stupně... :D

      Vymazat