pondělí 21. ledna 2013

Skoroosmnáctka má svou první oficiální rtěnku - Rtěnka Catrice Ultimate Colour

A proč oficiální? Protože jsem měla první skutečnou rtěnku v miniverzi ze Senza Boxu a ještě před tím (asi tak v sedmi letech) takovou stříbrnou z časopisu Barbie, takže je nadpis na místě :)
Jinak za 104 Kč si ji nemohu vynachválit. Za tu cenu je miliónová. Kdyžtak, kdo mé nadšení z této rtěnky nesdílí, tak mi prosím nekazte radost a těšte se prosím z mého nadšení se mnou ;) :)
Jako úplný amatér se pokusím o ní něco málo napsat.

Jak to vidí moje maličkost:
Rtěnka je úplně bombová. Tečka. 
Néé dělám si srandu :D Takovýto narůžovělí příjemný odstín se mi strašně líbí. Ne, vážně, jsem z ní celkově úplně totálně vodvařená :D Asi možná nedrží na rtech jako přibitá, ale mě to nějak netrápí. Pěkně hydratuje a na rtech je šíleně příjemná. Strašně se mi líbí jméno firmy vyrytého přímo na těle rtěnky. Celkový elegantní design je nádherná tečka na závěr mého nadčeného mini článku :)



Uffffff.... jak to, že to není zaostřené?? Časem to focení ještě vymakám :D

Já si nemohla pomoc :D :D Prostě jsem takovou kýčovitou kravinku musela udělat :D :D :D PS: jsem zdravá :D

27 komentářů:

  1. Mně tyhle světlé odstíny nesluší, ale všechny blogy mě teď lákají na nové Maybellinky, tak uvidíme, možná si pro nějakou fuchsii přece jenom dojdu. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) O nových Maybelline jsem už slyšela :)
      Já takovéto světlé odstíny prostě žeru :D :D

      Vymazat
  2. Prisím nevíš kde je drogerie catrice? Sháním jí ale u nás jdou dm, rossman atd, myslíš že obchodní centrum nebo tak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože??!! :D
      Catrice je značka kosmetiky, ne drogérky :D :D
      Ale jestli pořád tápeš, tak u rossmana by měla být určitě :)

      Vymazat
  3. Jo vím prosmiň psala sjem to na rychlo aaa dá se to sehnat i v DM?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ve vybráných drogérkách DM Catrice seženeš, ale na jistotu bych šla do rossmana :)

      Vymazat
  4. Já nemám rtěnky ráda, protože jsou mi nepříjemné, jsem raději pro balzámy a lesky na rty, takže ti asi nějak nepochválím tvůj výběr. Ale chápu, jak se cítíš. Já mám momentálně svoje první stíny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to se cítíme teď tak nějak stejně :D
      Podle mě je to jenom o zvyku ;)
      Tak já třeba ji na rtech nějak zvlášť necítím :)

      Vymazat
  5. Já teda na rtěnky moc nejsem, to spíš nějaké úžasně vonící balzámy. ...ale musím říct, že tahle nevypadá vůbec zle. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vonící balzámy jsou většinou s příchutí a ty skoro hned slížu :D
      Ten odstín je prostě mazácký :D

      Vymazat
  6. amazing blog!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh I am blusher and blusher :D
      Thank you so much :)

      Vymazat
  7. Je opravdu tolik žvejkačkově růžová nebo na rtech není taková? Mohla by si sem dát fotku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého barevného cítění je :) Není nějak na rtech výrazná, ale jinak je jako rozbalená orbitka pro děti ;)
      Nějakou fotku se pokusím dodat, ale nevím, jestli na ní bude něco vidět :D

      Vymazat
    2. Jé děkuji Evi. :) Je to krásná barvička.

      Vymazat
    3. Není vůbec za co ;) :)
      Je kouzelná... :)

      Vymazat
  8. Pěkná rtěnka..na rtěnky mě moc neužije tudíš je nepoužívám ale postupem času si i u mě určitě najde své místo..zatím se na to necítím.Používám pouze lesky :D jinak barva je moc pěkná pro začátek je ideální
    www.fashiontereza.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji kosmetické firmě Catrice za úžasný výrobek, který mě neskutečně nadchnul a umožnil otevření dveří do širého rtěnkového světa :D
      To chce čas ;) Lesky jsou také super ;) :)

      Vymazat
  9. Kdyby česká pošta, tentokrát DHL. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Njn, když to není jeden, tak je to druhý a když to není druhý, tak je to třetí... :D

      Vymazat
  10. velmi pekný blog


    PODTE NA NASU GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Od Catrice mám tužku na oči a je skvělá, takže si od nich určitě časem pořídím i něco jinýho :-)

    OdpovědětVymazat