sobota 19. ledna 2013

News ••• Haul!

A máme tu letošní první megasuper nákup :)
Ani jsme s mamkou netušily, že se, až tak moc rozšoupneme, ale což :D
Jenom u Rossmana jsme nechaly přes 7 stováku(!!!). Mazec. Nefalšovaný mazec. Jinak oblečení z Takka bylo za 398 Kč přesně. Součet všech věcí se mi vážně nechtělo na halíř počítat, protože by to mé srdce nemuselo vydržet. A mamky už vůbec ne (promiň maminko, ale myslím na tvé zdraví :D)
Jsem ráda, že jsme nakoupily i věcičky, na které jsem měla zálusk už hodně dlouho a strašně jsem je toužila vyzkoušet. 
S některými produkty se mi časem bude chtít pochlubit podrobněji :)

měj se krásně a nádherně zároveň 
a užívej krátký víkend plnými doušky
tvoje







Ono se to takhle vedle sebe ani moc nezdá jako hodně... tak že bych tam nedala vše? Taky možnost :D
 

31 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To teda :D
      Přijde mi, že jsem byla strašně hodná :D, že mi tohle všechno mamka dovolila koupit :D

      Vymazat
  2. jůů miluju hauly! taky jeden připravuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v záloze ještě jeden nápad na haul ;) Tak uvidíme, jaký bude... nechme se převapit ;) :)

      Vymazat
  3. Jé, to tričko je krásné! A jaké je elle? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také strašně líbí :) A za tu cenu... no, nekup to :D
      ELLE se podle mě opět povedla :)
      Číslo je nabité módou, designem, láskou, svalnatými modely,... ;D ;) :) a zápisky Aňi Geislerové nemájí chybu :)

      Vymazat
  4. Elle is my favourite magazine, great buys. xo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My too :)
      I know :D
      Thank you for your comment :* ;) :)

      Vymazat
  5. U Rosmana jsme byly s mamčou taky, jelikož jsem měla 17. ledna narozeniny, tudíž mi chtěla koupit pár dárků. Z Rosmana jsem si odnesla jedny Rimmel stíny(rozhodla jsem se, že se sem tam budu jemně líčit :-D), sprcháče a já si jinak v Yves Roscher vybrala odličovací a čistící pleťový gel. A co se oblečení týče, jsem obohacena o jedno tričko z Crop townu, svetr a tričko z Terranovi. :-D

    Jinak to se máš, že si můžeš dovolit bílé kalhoty. Já mám problém, že mi jiné než džíny nikdy nesednou. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opožděně všechno nejnejnejlepší Taychi :)
      Jemným líčením to začíná... :D
      Já chci taky, aby u nám byl obchod Yves Roscher :) Tak snad jednou bude :)
      Kdo hledá najde ;) Určitě by se pro tebe našli i jiné kalhoty než džíny :) Ono je v dnešní době strašné umění najít pořádné kalhoty :D

      Vymazat
  6. Na nákupy taky jdu v pondělí aa těším se potřebuji nový šmínky :D jinak prosím nemohla by jsi mi udělat popisek - podpis jak máš ty to L.D? Já to sice umím, ale prostě jestli by jsi mi to neudělala? Pokud ano tak jen Elizabeth nic víc pokud ne, nevadí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já potřebuji šminky pořád :D
      No proč ne :)
      A není L.D., ale E.D. :D ;)
      Stačí mi dát tvůj e mail a ráda ti ho pošlu během týdne, jestli to nevadí :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné věci, já mám ráda playboy play it sexy :)

    byelle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vybírala jsem je s láskou ;) :)
      Všechny playboy pěkně voní, akorát ta vůně bohužel nevydrží moc dlouho :(

      Vymazat
  8. neni treba mi delat design fakt promin kamoska co mi dala blog moi bude delat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super... miluji práci v niveč...
      Budu v pohodě :)

      Vymazat
  9. ale nie, k nam na spomalene Slovensko kym dojde ELLE tak ma porazi :) prave pracujem na podobnom clanku takze budem rada ak si pozries moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :)
      Ráda se podívám :)
      No jo vlastně :( to mi nedošlo, že na Slovensku ještě není... ale vytrvej :) za nějaký čásek se dočkáš ;) :)

      Vymazat
    2. och dufam :) milujem tento casopis :D ale skoda je ze ak tam maju aj nejake zlavy tak su len v Cesku to ma vzdy nazlosti :D ale co uz...Zaostale Slovensko zdar :D

      Vymazat
    3. :D Tak snad možná jednou pokrok nemine ani Slovensko :D
      Ale ono to v ČR v něčem také není nějaká velká sláva :D

      Vymazat
  10. Super nákup.A to si vezmi že si ještě kupovala celkem levný věci..Kdyby sis kupovala od lepších značek typu loreal, astor,rimmel.to by byla pálka.. Do školy podle mě člověk nepotřebuje make up za 500 kč.. I s levnější kosmetikou se dají udělat zázraky..Jinak ta řasenka dělá moc pěkné řasy a kalhoty jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. www.fashiontereza.blog.cz

      Vymazat
    2. Děkuji moc, až zítra řasenku vyzkouším, takže už vím, na čem jsem :D
      Přesně :) Ani bych neměla na to, abych si kupovala vše od těchto značek :) To bych zbankrotovala :D, ale jednou za čas se dá koupit i astor nebo třeba i rimmel ;) :)

      Vymazat
  11. Jojo taky už sepisuju seznam toho co potřebuju, protože zachvíli mám narozeniny a pak se rozšoupnu, už se na to těšíím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ach jo, tak to se máš :D tichá závist... :D já mám narozky až v červenci :D
      Proč toho pořád potřebuji tak nějak strašně moc?? :D jak je to jenom možné?? :D

      Vymazat
  12. Ty dva playboye mám doma taky:) koupili jsme si je na půl s kámoškou:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) A my je máme zase napůl s mamkou a závodíme, kdo ji vyplejtvá dřív :D

      Vymazat
  13. Páni, tak to je vážně super nákup! To tričko je moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      To tričko je pěkné, ale hlavně bylo pěkně levné ;) :)

      Vymazat
  14. Jak já se těším až dostanu na brigádě výplatu a koupím si svou Elle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Doufám, že to bude již brzy ;) :)
      Jsem sice po nákupu, ale pořád něco chci :D

      Vymazat