12/04/2012

Maska na vlasy - L´OREAL Paris Elseve Anti-casse

V drogerii Rossman jsem objevila úžasnou masku na vlasy od L´oreal Paris. Od této splečnosti nakupujeme s mamkou výrobky jenom zřídkakdy, ale už dlouho jsem chtěla vyzkoušet smývací masku, tak jsem hodně dlouho vybírala a nakonec jsem z regálu vytáhla tento zázrak.


Co má na svědomí podle štítku:
Regenerační maska Elseve Anti-Breakage obohacená o sérum a Ciment-Ceramidem. Uhlazuje povrch a posiluje oslabené části vlasů. Výsledek: Znovu posílené vlasy až ke konečkům.
+ Použití: Nechte působit 2-3 minuty na umytých, ručníkem vysušených vlasech, opláchněte.

Cena: cca 120 Kč
Balení: 300 ml

Jak to vidím já:
Již po prvním použití jsem na svých vlasech cítila změnu. Jak v kvalitě, tak ve vyživení a lesku. Jak mám vlasy strašně dlouhé, tak jejich posílení je pro mě nutnost. Myslím, že L´oreal je velmi kvalitní značka, která dokáže opravdu slíbit, co splní. Úžasná vůně, která na vlasech drží ještě nejaké čtyři dny je příjemné plus na víc.


LadyNectarinebarometr: 10/10 :)

A co ty? Používáš nějakou masku na vlasy?