sobota 15. prosince 2012

Lednová ELLE

Uchvátilo mě nové číslo módního časopisu ELLE. Na obálce najdeš diář na rok 2013, který se mi nesmírně hodí. Díky tomu, že nemám žádný úkolníček ani zápisníček do školy, tak si všechny úkoly píši na zápěstí ruky ;) Asi všichni víme, jak dlouho mi to na ruce vydrží napsané :) Jakmile přijdu domů, tak si úkoly rychle píši do kalendáře (s kočičkami ;), který mám na psacím stole. Ale když se mi ruka zpotí, tak samo, že nemám ani tucha, co mám napsat, přečíst nebo nakreslit. Problém byl, že rok končí a kalendář tím pádem také. Tento problém za mě úspěšně vyřešila nová ELLE :)
Číslo je opět nabité módou, designem, líčením, zajímavými články,... zkrátka vším, co mám ráda :)
Diář je velmi elegantní, přehledný, se všemi důležitými i nedůležitými věcmi ;) a v neposlední řadě také pár zajímavých módních trendů. A já zbožňuji trendy všeho druhu ;) :)
měj se krásně a nádherně zároveň
tvoje


časopis ELLE_ leden 2013

10 komentářů:

  1. tuhle Elle ještě nemám, ale zvažuji o koupi..diář sice moc nepotřebuju, ale chci si spíš přečíst, co je uvnitř časopisu..jinak tě zvu k sobě na giveaway, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, určo se na giveaway ráda podívám :)
      Úplně maximálně doporučuji ELLE ke koupy ;) :D :)

      Vymazat
  2. Ten dirář je hezký,pořád zvažuju jestli tu stovku obětovat nebo ne:D

    OdpovědětVymazat
  3. ELLE jsem v životě neměla v ruce, ale móda mě zajímá a jednou bych si ho ráda koupila. :-) Diář na rok 2013 už mám. Ale i tenhle je pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě časopis ELLE doporučuji :) je nabitý elegancí, vkusem, designem,... všechno, co aktuálně letí ;) :) a tento diář je nádherným bonusem ;) :)

      Vymazat
  4. Módu mám taky ráda, ale ELLE mě nikdy nezaujalo. Možná je to tou cenou, která mi přijde hrozně přehnaná na to, co v tom časopise najdeš. Samozřejmě je tam často nějaký dáreček, docela užitečný, a sám o sobě je to asi fajn časopis, ale mě nikdy blíž nezaujal a asi nezaujme - mě takové časopisy prostě nebaví. Já mám ráda JOY, tam je od všeho něco. Ale momentálně nemám na časáky ani moc času, takže jsem už dlouho žádný nečetla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to otázkou vkusu no ;) já mám hrozně blízko k designu obecně, takže je pro mě svět ELLE ideální ;) :)

      Vymazat
  5. Tyjo, škoda že jsem to zaznamenala až tak pozdě :( teď už bude určitě vyprodaný... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už asi bohužel jo :(
      Ale můžeš se již brzo těšit na zbrusu novou ELLE ;) :)

      Vymazat