4/05/2012

Forrest Gump

Kdo by neznal tenhle osarový film. Někdo ho nemusí. Nechápu proč. Asi, že se u něj musí trochu přemýšlet. Oskara si určo zaslouží. Tady máte pár nesmrtelných citátů a hlášek z tohoto filmu.

Jméno jsem dostal po hrdinovi občanské války, Nathanu Badforfu Forrestovi. Máma říkala, že jsme s ním tak trochu příbuzní, on totiž založil takovej spolek jménem Ku-Klux Klan

My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."- Máma vždycky říkala: "Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš".

Stupid is as stupid does. - Pro hlupáka každý hloupý.

"Všichni občas děláme věci, které tak úplně nedávají smysl."

"Máma vždycky říkala, že zázraky se dějí každý den. Někdo tomu nevěří, přesto je to tak!"

"Cože? Na sajrajt se musí se smetákem. To říká moje máma!"

"Byl´s už někdy s holkou, Forreste?"
"Chodím s nima na kurzy rodinného účetnictví."

"Z přírody jsem toho tady viděl hodně. Chodili jsme na dlouhatánské výlety..."

"Jednoho dne začalo pršet a pršelo čtyři měsíce."

"A to je asi tak všechno..."

"Myslel jsem, že mě pošlou zpátky do Vietnamu, ale rozhodli, že přispěju k porážce komunistů tak, že budu hrát pingpong."

"Našel´s už Ježíše, Forreste?"
"Já nevěděl, že ho mám hledat, pane..."

Přiměl mě, abych investoval do jakési firmy přes ovoce. No a potom mi zatelefonoval a řekl, že s penězi už máme vystaráno. Já mu řekl: "To je dobře, o starost míň."

Máma říkala, že člověk má mít jen tolik, co potřebuje. A zbytek je jen na vychloubání.

Protože jsem byl milionář a trávu jsem sekal rád, dělal jsem to zadarmo.

Člověk má asi někdy málo kamenů...

A pak jsem dostal nápad, že si půjdu zaběhat... Vlastně ani nevím, proč jsem utíkal.

"Pane, proč běháte? Za co běháte? Běháte za světový mír? Běháte za ženská práva? Podporujete bezdomovce, za zvířata?"
"Chtělo se mi běhat, zkrátka se mi chtělo."

"Máma říkala, že člověk musí odložit minulost a pak zase může jít dál."

"Máma vždycky říkala, že smrt patří k životu.."

Jmenuju se Forrest Gump a říkají mi Forrest Gump


Soundtrack - Forrest Gump