3/09/2012

Odebral si mě z přátel na facebooku. V poho?

Tumblr_l5hlllnlxj1qbsnqxo1_500_large 
No, moc se to do žádné rubriky nehodí, protože myslet na tohle je zbytečný, ale potřebuju se vypsat a možná, že ty nad tím taky přemýšlí. Včera jsem zjistila, že si mě jeden kluk odebral z přátel. Ani jsem ho pořádně neznala, jenom od vidění. Nevadilo by mi to, kdyby si ale v přátelích nenechal mojí kámošku, která ho nezná vůbec. Když čistka sakra, tak pořádná. Teď nevím, co si o něm mám myslet a jak se k němu chovat až ho potkám. Začala jsem o tom přemýšlet a pak se tím užírat, potom jsem měla plný zuby užírání kvůli tomu debilovy a zadala jsem do vyhledavače "Odebral si mě z přátel". Nejdřív mi vyjela aplikace, kterou mám, přiznám se taky. Já vím, můžu si proto za to sama, že vím, že to byl zrovna tenhle kluk. A potom zpovědnice. Chytrá věcička na webu. Lidé tak napíšou, co je trápí a ostatní píší svoje názory a řešení problému. Jedna devatenáctiletá holčina napsala: Možná jsem až moc přecitlivělá, ale prostě to musím řešit :P Vůbec nechápu, proč si mě v poslední době na facebooku vymazalo z přátel snad 10 lidí, navíc to všechno byli lidi s kterýma jsem chodila např. do třídy :( Myslim si, že vůbec neměli důvod si mě mazat, když mě znají osobně... Upozorňuji, nikomu neposílám otravné žádosti do stupidních her, nepřídávám se denně do 50ti skupin a dokonce jsem si nikdy ani nenapsala žádnej status. Tak čím je tak obtěžuju, že si mě museli vymazat? Došlo mi, že jsem taky asi přecitlivělá a zastyděla jsem se, protože většina lidí řeší mnohem horší problémy. Zaujaly mě, ale tyto odpovědi:

Taky si mě pár lidí odebralo (mezi nimi i bývalý spolužák). Vtipné je, že zrovna ti, kteří si mě před časem sami přidali. Neřeš to. Pokud se s nimi nevídáš a nepotřebuješ na ně kontakt, tak je to přece jedno.

Hele to mě se stává taky dost často. Někdy mě to dost mrzí, když sou to lidi, se kterýma se znam apod.. Ale jinak mi to přijde spíš směšný, že takhle někdo třeba řeší problémy.. Já třeba mam na FB asi 470 přátel a ani pořádně nevim koho tam mam, koho ne, je mi to docela jedno...Kdo si tě odebírá z přátel tak je ubožák kterej moc řeší FB a tyhle lidi sou k smíchu..

Mě si odebírá furt někdo. A mám je někde (:

Podle posledních zpráv uživatele facebooku zasáhla nemoc zvaná Prozření. Uvědomili si totiž, jaká to je nehorázná ztráta času a hromadě ruší účty. Děkujeme za pochopení.

To já nevím, proč si Tě mažou. Hele, mě si taky smazalo pár lidí, a vůbec nevím proč. Ani mě to nijak netrápí. Kašli na to.

a tak ja myslim že je to normální, ne? z jedný strany si je přidáváš z druhý si je mažeš nebo oni tebe... a nebo si smažeš celej fakbuk a bude pokoj.. a nemusíš to řešit, jenže už jen kvůli těm fotkám a akcím... :( začarovanej kruh

No jo, asi bych to neměla řešit... když mě tam nechtěj, tak ať si nas*erou :)

Třeba je jen nezajímáš... já taky nemám v přátelích lidi ze třídy, protože jsou mi prostě putna. Radši tam mám rodinu a blízké, u kterých mě zajímá, co třeba dělají...

Takže jsem se maximálně poučila a toho kdo si mě odebere mám někde :D Děkuju moc lidi.
Když tě trápí něco podobnýho, neřeš to. Je to zbytečná zátěž pro mozek řešit jakékoliv problémy s facebookem (=málo přátel, liků nebo komentů).
Takže jsem se maximálně poučila a toho kdo si mě odebere mám někde :D Děkuju moc lidi.
Když tě trápí něco podobnýho, neřeš to. Je to zbytečná zátěž pro mozek řešit jakékoliv problémy s facebookem (=málo přátel, liků nebo komentů).

Ale ve světě jsou i extrémy:
Vyškrtli si jeho dceru z přátel na Facebooku, on je za to zavraždil

Změna statusu na sociální síti Facebooku dala patrně popud k dvojité vraždě v americkém městě Nashville. Odebrání z přátel tak stálo život mladý pár. Z dvojité vraždy prvního stupně byl obviněn šedesátiletý Marvin Enoch "Buddy" Potter a osmatřicetiletý Jamie Lynn Curd, které se policii podařilo dopadnout v úterý. Billy Clay Payne a Billie Jean Hayworthová byli zabiti minulý měsíc poté, co oba smazali z "přátel" na Facebooku Jenelle Potterovou, dceru jednoho z obviněných.Pak je policie našla s prostřelenou hlavou a oba měli ještě proříznuté hrdlo. Z masakru vyvázlo živé jejich osmiměsíční dítě, které bylo v náručí mrtvé matky, když policie dorazila na místo činu. "Tohle je nejhorší věc, jakou jsem kdy viděl," řekl šerif Mike Reece, který jako ochránce zákona pracuje už 27 let. !Měli jsme tu vrahy, ale nic takového. Tohle je jednoduše nesmyslné," dodal. Policie již dříve podle serveru thedenverchannel.com vyšetřovala stížnost obětí, že je Potterová obtěžuje kvůli smazání z Facebookových přátel. Potterová podle policie trávila na internetu celé dny a byla vždy velice rozčilená, pokud si ji někdo odebral z přátel na Facebooku. Již v květnu 2011 policie řešila stížnost, že Potterová telefonicky obtěžuje ženu, která si ji vymazala ze seznamu přátel. Případ není prvním, kdy dění na sociální síti pokračovalo násilím v reálném životě. V loňském roce byla v americkém státě Iowa zadržena a obviněna žena podezřelá z toho, že zapálila garáž člověka, který ji na Facebooku odebral z přátel. V Texasu byl zatčen muž, který udeřil svou manželku do hlavy poté, co odmítla označit jako "líbí" jeho příspěvek na Facebooku, který napsal o výročí smrti své matky.