2/23/2012

Rihanna

Je jako chameleon. Je sexy. Je skvělá a uznávaná zpěvačka. Nemyslím nikoho jiného, než Rihannu. Rihanna má obrovskou základnu fanoušků, kteří beznadějně vyprodali její poslední turné k veleúspěšné desce Loud. Patřím mezi ně taky, ale já lísky už nesehnala. Když jsem pak viděla v televizi, co se na koncertě u nás v Praze dělo bylo mi to trochu líto, ale i jsem se utěšovala, že byla stejně RiRi unavená a tak nevydala svůj zpěv a oblečky tak moc publiku na obdiv. Stejně si počkám na ten příští, který kvůli mně prostě musí být :). Rihanna se narodila na ostrově Barbados, ležící v Karibiku. Obyvatelé mají z jejího úspěchu takovou radost, že slaví státní svátek: Den Rihanny. Připadá u nás na 21. 2. Moc ráda se na svůj rodný ostrov vrací a slaví tam často Vánoce a jiné svátky kromě toho svého :). Moc štěstí v lásce, ale moc nemá. Všichni ví o jejím ex Chrisu Brownovi, který ji brutálně zbil. Ale našla si pak spoustu kluků, takže se z toho snad úspěšně oklepala.

2011

2012