4/27/2016

PoloKakáles

Mé obrovské těšení se z Plzeňské akce zvané Majáles, bylo naplněno z pouhé poloviny. Ach, jo.
Když se chystáte na nějakou takovou akcičku, zkontrolujte si, že:

• Máte všechny přátele svázány a připraveny na cestu
Právě se dívám na lístek, který jsem objednala, zaplatila, byl mi zaplacen a teď leží zmuchlaný na stole pod kupou letáčků. Tak moc jsem se těšila, až naše bláznivá trojka prožije den plný blbostí, hudby, hlášek a opileckých řečí. Konečný počet zúčastněných - dvě holky se zastřenou myslí, užívající si za neúčasti své třetí "kočky".

• Nemáte zastřenou mysl
Poslouchat svou oblíbenou kapelu pod vlivem čehokoli, co Vám zatemní a rozbije čas na milión epizod není tak úplně super. Pamatuji si pět písní z cca hodinového koncertu. No, nejsem já debílek? :D

• Nemáte strach z případných setkání
Tento stav zastřené mysli souvisí tak trochu s paranoiou. Támhle je, ne, támhle, tak to není, uf, ježiš, ale táámhle... netuším kolik času má maličkost strávila hledáním někoho, koho hledat nemá a ani nesmí, roztříštěnost je nemilosrdná. Tak snad jsem byla v roli "inkognito" dobrá a ušetřila jsem někoho bolestného pohledu na mě.

• Máte kde spát
Zažít na vlastní kůži pohádku "O třech medvědech" ve své osobní verzi taky není extra příjemné. "Někdo mi spal v mojí postýlce!", chtělo se vykřiknout Člověčí Amazonce, když spatřila, že ne, vše je na svém místě v její části kolejního pokoje. Spacák opodál mluvil jasně - spolubydlící si bez zeptání vypůjčila mou postel pro "Marušku" a ta vesele spala na "Amazončině" posteli. 
Princip je asi všem jasný. Taky by ji nebylo příjemné, kdybych si do její postele bez zeptání přivedla kamarádku.

• Změřte prostor na spaní
Komfort "mít kde spát" je velice, ale velice důležitou součástí takové akce. Každý se musí převtělit do role hráče tetris a poskládat se na co nejmenší plochu z toho důvodu, aby ušetřil místo pro někoho dalšího. Komfort v rámci pohodlí je vedlejší.

• Máte orientační smysl
Mapy jsou podle mé teorie šifrovací plánky, zajišťující ztrátu sebe v neznámu. Raději se ptám kolemjdoucích, než se dívat do toho dáblova nástroje. Nevím, zda mi nějak přilepší výmluva: "Ženy mají horší orientační smysl v prostoru."

Pokud máte zaškrtnuty všechny tyto věci jako splněno, tak gratulace a směle do absolvování jakékoli akce!
PS. podobnost s realitou je čistě náhodná, Simpsoni jsou super a Amazonka jsem já.
PPS. pochopím zděšení a následný úprk při pohledu na jednu mou čarodějnickou fotografii.


S přáním lépe realizované akce, než byla ta má
Vaše blogerka