4/25/2015

Lady Nectarine a praktická maturita

Moji, strašně dlouho jsem se neozvala z důvodu těžké roboty na své praktické maturitní zkoušce. A... asi jsem to dala! :D ... já nevím, jsem spíše ráda, že to mám za sebou, než cokoli jiného. Každopádně, nikdy nepodceňujte karmu -_-

Peripetie číslo jedna
Jako první problém jsem měla hned druhý den tvorby praktické maturity. Ne, nezaspala jsem, ujelo mi to. Ne, nevymlouvám se, ale vážně mi to ujelo! Protože jsem se já chytrá vracela pro desky (bez kterých by to nešlo, to bych celý den prodřepěla a prd). Jela jsem dalším spojem, kterým jsem se do školy dopravila na půl desátou. Dvě hodiny v čoudu... no... ale tak, stalo se o důvod více už konečně chodit všude nejméně o 10 min dříve.

Peripetie číslo dvě
Nikdy nevěřte technologiím, počítačům, programům atd. V případě, že potřebujete nutně pracovat se na vás vše takové z vysoka vykašle.

Peripetie číslo tři
Konkurence. Jak i někdo, koho znáte čtyři roky dokáže (možná závistí, možná z povahy, kdo ví) člověka pořádně poplivat.

Peripetie číslo čtyři
Ani nevíte jaký jsem měla bobky snad ze všeho. Tak třeba z času. Máte limit, který nesmíte překročit. Musíte makat, i když se vám totálně nechce a zoufáte, jinak je fiasko nevyhnutelné. Tlačí vás čas neskutečně. Stres je sviňka.

Peripetie číslo pět
Všechno se podělá tehdy, kdy to nejméně potřebujete. :D


Celkově naše maturitní témata nejdříve všechny zaskočila ve smyslu:"Co jako s tím?". Ale nakonec jsme to všichni zvládli a teď jen čekáme na výslednou známku, kterou se dozvíme až... no... někdy v květnu. Jo, v květnu! Taky mě to pořádně sejří, proč hyml až v květnu?! -_- Asi se vloupu do školní databáze nebo něčeho takového, vážně mě zajímá jak jsem celkově dopadla :D
Bohužel, tohle je jen zlomek celkového maturitního boje. Plus ještě vysokoškolského šplhání na vrchol přijetí.
Nemohu bohužel s přesností říci, jak dlouhé budou článkové prodlevy díky maturitám :( Budu se snažit co nejmenší ;)

Tito nádherní pejsci jsou jeden z podkladů mé maturitní práce :3

Vaše maturitní blogerka