3/11/2014

~ Když... ~

Až o mém životě napíší knihu, z knihy zpracují scénář a ze scénáře natočí "nejlepší" film, inspirovaný životem, tak jste všichni srdečně zváni na slavnostní premiéru! ;)

Google'da Ara


Neuvěřitelnou shodou okolností jsem se dostala až sem... na místo, které, ani nejde popsat. Jsem možná rozumnější, silnější, samostatnější, dospělejší,... a nebo taky ne! :D
Jako kdyby byl život film... a scénář bychom psali sami, svými rozhodnutími a spolu s námi lidé, co nás milují, ti, co nás nenávidí a které se nám do života, jen tak, připletou... radost, láska, smích, bolest, starosti, strasti, povinnosti,... směsice všeho možného nás formuje.

... nechci do Vás hustit svůj "slovní průjem", takže na jinou notu :D
Prokrastinace je pííp a ovládá mě jako hadrovou panenku. Díky tomu mám ještě před sebou plno osobních i veřejných povinností, které se mi ještě k tomu kupí na mega číslo, na které lepší ani nemyslet... hold, moje smůlička, no... :))
V každém druhém článku píši o tom, že nemám čas psát... jsem stvůra! :D Nefalšované, neidentifikovatelné monstrum, které slibuje a chybuje... mé nedokonalé já a mé neřesti, kterých se pomalu, díky milovaným, ze svého okolí zbavuji. Chápu, že Vás to musí nesnesitelně štvát, koho taky ne, že? Takže věřte, že nezůstanu dlužná... ;)

Zaposlouchej se... do krásného hlasu Shakiry... 


Užívejte nádherného jara za okny :*

s přáním kouzelného jarního dne
Vaše nefalšovaná, monstrózní blogerka