pátek 14. února 2014

¤ Fuck Valentine! ¤

UPOZORNĚNÍ!
Článek je napěchován anti-Valentýnskou tématikou! Pro milovníky tohoto svátku, prosím, nečíst!! Riziko zástavy mrkacího reflexu vlivem toho, že autorka článku sepsala čiré zlo, do tohoto článku!


Nechce se mi ani věřit, že se rok s rokem sešel a je tady zase ten, s prominutím, pojebanej valentýnskej svátek. Já z toho vážně nemůžu... negativita mě přepadá jako blázen a na vině není jen to, že se mi normální láska, tak nějak, vyhýbá obloukem. Jde o to, že projevovat vzájemné cukrbliky, by se mělo průběžně. Nesnáším, když mě někdo do něčeho nutí a tohle úplně svádí k tomu, abych si myslela, že mě výrobci, prodejci, reklamy a celkově média, nutí ke koupy nějaké blbůstky se srdíčkem a nápisem - I love you. Navíc nemusím kýčovitou romantiku, ale obdarovat někoho něčím vkusným, to je věc, čistě na každém z nás.
Je zajímavé, že to vlastně ani svátek není. U nás prakticky tradici nemá, přišel ze západu, jako Santa,... to jenom se nějaká partička světových chytráků rozhodla na nás vydělat nějaký ten dolar, euro navíc.
Moc se omlouvám, za tak negativní postoj, ale vážně mi svátek sv. Valentýna nepřipadá jako pravý čas pro vyznávání lásky. Ten čas je daný pro každého z nás jinak... je na nás jak s tím naložíme.

Slavte si svátky, o kterých víte, že vás učiňují šťastnými.
Můj názor je jen můj, takže slavte Valentýna, když Vás ten svátek, nesvátek prostě baví ;))
... ale prosím... happy Valentine's day ode mne nečekejte...

s láskou
Vaše antivalentýnská blogerka

8 komentářů:

  1. na negativitu se vykašli - den jako každej jinej!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, zlato... ;))
      ... akorát ta invaze srdíček, kýče, pusinek,... mě malinko zmáhá... :D :D

      ... ale vím, že bych to měla brát s rezervou... přesně, jak píšeš - úplně obyčejný den :* :)
      :))

      Vymazat
  2. suhlasim maš uplnu pravdu chcu len zarobiť a tieto nezmyselne sviatky ako su haloveeen alebo valentin nech aj ostanu v amerike aj so santom:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo by hloupé, kdybych psala, že nesouhlasím. Stejně tak mi vadí i souhlasit, jako všichni přejemnou.
    Takhle. Jasně že souhlasím. Vadí mi veškerá komerce okolo toho (koneckonců jako jakákoli jiná komerce) ale co za dob tvrdého kapitalistu není komerční?
    Samozřejmě, že láska by se měla projevovat pořád, ale kdo má pořád čas na to tu lásku oslavovat? A je milé, když ačkoli nikoho nemáte, tak přijde kamarád, že pro tebe něco má, když je ten Valtenýn. Láska přeci může být mezi všemi lidmi, ne?
    Ale jak říkám, když jsem to četla, přesně jsem pochopila, co tě štve a sdílím to také, sestro! .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji tvé názory, PJ! :))
      ... líbí se mi rčení, že "láska a čas jsou relativní", protože to tak beru. Láska je všude okolo nás, nejen mezi milenci, ale i mezi přáteli, rodinou,... a vzájemně si ji projevovat by mělo být takové automatické... pořád, neustále asi ne, ztratilo by to, asi, tu výjimečnost... já např. dostala růži, také od "kamaráda", ale z jeho strany s určitým záměrem... :D
      Děkuji moc, sestro! ;D
      :))

      Vymazat
  4. Přesně... Je to jenom další komerční svátek...

    OdpovědětVymazat