pondělí 6. ledna 2014

"Vain time, time,..."

Já bych mohla tuty prázdniny vyprávět... nejdříve chci, aby už skončili, ještě, než začaly, protože jsem měla za to, že se ukoušu, ne nudou, ale vzdycháním, užíráním,... a ono EJHLE! Prázky jsou v nenávratnu pryč a já tak, nějak pomalu, začínám znovu nastupovat do školního "vlaku", který se za chvilku zastaví ve stanici POLOLETÍ. "Díky ti bože, že jsem tento týden ve škole a alespoň z části si mohu vylepšit jisté školní resty."

Jinak si myslím, že k prázdninám asi raději vše ;)) Podtrženo, sečteno mi bylo skoro celé prázdniny pořádně mizerně, ale doufám, že vy jste si je parádně užili :**

Fotím, fotím,... ale nemohu se nějak přinutit šoupnout některá svá díla sem. Spousty jich mám ještě u Leonarda. Házím vinu na můj aktuální nečas... i promise... pracuji na sobě ;))

Fotos de portada

Jinak nebudu zapírat... závidím našim milým sousedům, že jdou později, než my... vzbouříme se?! :D

Jinak: čekujte blog... nikdy nevíte, co zajímavého u mě najdete :* ;) :))

Vaše náladová blogerka







PS. Přeji všem dodatečně (někdo musí přát pozdě, že? :*) nádherný rok 2014 :))
IReallyHeartMyFollowers! 😍

2 komentáře:

  1. Prázdniny jsem si užila. První školní den byl super. Už jak hyperaktivní cvrček jsem vstala z postele a unavená jsem ulehala zase až okolo půlnoci. já chci chodit spát dříve, ale ono to nějak nejde... Nyní si připadám jako zombie a modlím se, aby můj Earl Grey pomohl vrátit mi mozek.Bylo mi krásné, kdyby člověk mohl zombíky zalít litry černého čaje a oni by se zase stali lidmi a nebo mrtvolami... Plácám. Na lednu mě opravdu nejvíce děsí to pololetí. Mám pocit, že jsme toho moc ve škole neudělali. Sotva tak jedno čtvrtletí. prahnu po informacích, ale dostávám jich nějak málo. :-D Jedinou výhodou pololetí je, že už budu mít jistý, s jakými průměry můžu počítat na přijímačky, tudíž už se můžu pak věnovat jejich přípravě. Ráda bych si zopakovala učivo všech tříd, pokud vyhrabu sešity. Všeobecný přehled, jéj. A taky matematiky. Nevěřím si v matematice. Díkybohu, že se ještě musím našprtat křesťanství a jeho základy, abych tím poupravila můj výsledek. A že... prostě že už to bude snad více v klidu. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda :))
      "Hyperaktivní cvrček" :D :D ... jsem na tom se vstáváním podobně, o prázdninách mám nutkání chodit spát strašně pozdě a ponocovat a jakmile začne škola, jsem přesně takový chodící zombík, o kterém píšeš :D "Mary a Max" ♥ miluji ten film! :** :))
      Pololetí je vražedně blízko... a já mám už tiky, že nedokáži všechno včas opravit... :/
      ... tak ti přeji Taychi moc a moc energie a síly, aby jsi všechno v poho zvládla! ;))
      ...jo a děkuji za nádherné komentáře :* :)

      Vymazat