neděle 8. září 2013

- Teploměr otravnosti -

Já vím, že stupnice mé otravnosti se prudce zvedá, ale už se vážně nemohu dočkat, až konečně budu obdařená darem, jménem nový foťáček. Už to vážně nevydržím! :D Jsem jako na jehlách... ani se nemohu ještě rozhodnout jaký si skutečně vyberu, ale stejně mě to nesmírně hlodá, že za pár dnů, možná bohužel týdnů, bude tu, u mě doma a budu moct dokumentovat všechno možné, zaznamenávat spoustu důležitých i nedůležitých vzpomínek... no, co vám budu povídat, prostě čekám, že to bude krásakrásoucí :)
Nečekám, že pod tímto postem bude spousta komentářů, protože se na tuto ani nic moc psát nedá, že?! :D

cute | přes Tumblr

Tak se moc omlouvám za můj, asi, otravný post a mějte se krásně zlata moje ;)
 Prožijte nádhernou, slunečnou neděli :))
Vaše


28 komentářů:

  1. Ááá, ta fotka je boží. Já chci někdy taky takovou, ale to by moje sestra nesměla být tak nemilá, nebo jak ji mám nazvat, aby se mnou někam zašla a vyfotila mne.
    Ale jo, komentovat se dá vždycky, pokud tedy jsi ten komentovací typ, který píše všechno možné tak nějak přes sebe, jako to právě dělám já. :D
    Jo, právě jedu na fotbal do Protivína, tak snad to s holkama vyhrajeme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palčáky :D
      !Do toho holky! ;)) :)
      Já taky mám (snad vždycky), co komentovat k článkům všeho druhu :D
      Jj, najít někoho, kdo by byl ochotný člověka vyfotit je někdy nadlidský výkon :D Skus se ségrou vyjednávat... že ji třeba pak vyfotíš na oplátku ty :)

      Vymazat
  2. Se máš že budeš mít novej foták a jakou značku chceš?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se rozhoduji mezi Nikonem a Canonem... je to těžké, obě značky mají své výhody :)
      Jakou by jsi mi poradila ty? ;)

      Vymazat
    2. Já mám nikon a celkem jsem si jednu chvíli vyčítala proč jsem si nekoupila Canon. Já mám moc ráda Canony a některé Nikony jsou dobré stejně jako Canon ,já bych teda určitě doporučila Canon!:-D

      Vymazat
    3. Děkuji moc :))
      Moc si mi pomohla :* :)
      Jsem v tutom docela amatér, takže si moc vážím každé rady ;)

      Vymazat
  3. Já to chápu, taky bych se moc těšila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, děkuji Netty :))
      :D Alespoň někdo se mnou soucítí... :D :D

      Vymazat
  4. Jaaaj ako by som sa už tešila keby mám len čakať na taký foťáák.... som zvedavá kedy sa toho dožijem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se toho okamžiku dožijeme obě Luci :D
      Jsem jako na jehlách, až ho budu držet, ctít a milovat a fotit s ním,... :D

      Vymazat
  5. Tak tenhle pocit znám a vůbec ti ho nezávidim :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji za podporu :D
      Je to strašná depkáááá :D

      Vymazat
  6. To naprosto chápu, celý dny jsem čekala na pošťáka s balíčkem. A pak jsem ho nakonec prošvihla haha, ale už mám drahouše doma a nesmírně si ho užívám :)))chceš zrcadlovku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Tak to je síííla :D Moc mě tvůj komentář pobavil a zároveň potěšil :D
      Jaj já doufám, že mě se to nestane :D, i když bych to nevylučovala... :D
      No, ono mám na zrcadlovku zálusk dá se říci od začátku, ale... kdos mi doporučoval, že by mi stačil i lepší digitál, takový, který je designem dost podobný zrcadlovce, ale asi budu více do foťáčku investovat... stojí mi za to ;))

      Vymazat
  7. jojo, to taky znám :D Mě se hodně líbí Nikon 1, ale je asi trochu předraženej :DD Určitě si nech poradit od někoho kdo tomu rozumí a jestli rozhoduje cena, tak ber to druhý nejlevnější! :D já jsem u prvního foťáku vůbec netušil, teď už myslím alespoň trochu vim podle čeho vybírat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji moc za užitečné tipy :D
      Snažím se světu "fotografických přístrojů" teprve porozumět, takže... vítám, když mi někdo poradí, kdo tomu alespoň trochu rozumí... ;))

      Vymazat
  8. Chápu tvé pocity:))))) take jsem se nemohla dočkat svého :))
    Přijd se mrknout take ke me budu rada :))

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW! Psaní v angličtině! :D Tak to bych vůbec nedávala :D "A za to tě uctívám!" :D
      Ne, vážně :D Děkuji, že chápeš mé pocity Oli :* :)

      Vymazat
  9. ... kukni sa na môj článok, nájdeš sa tam :) http://lucianna-lu.blogspot.sk/2013/09/liebster-awards.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže Liebter Awards podruhé! :D
      Děkuji moc Luci :* Je mi ctí, že mám tak úžasné čtenáře, kteří si mého blogu váží :)

      Vymazat

  10. Inak pozyvam na super giveaway o BIELENDA balicek!Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, ale pochybuji, že bych vyhrála :D
      Na tuto já zkrátka štěstí nemám :D

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. "Počkaj si!" :D
      Ne, teď vážně :D
      Určo se jednoho dne dočkáš zlato ;)) :* :))

      Vymazat
  12. Zrcadlovku?:) Nebo ještě nevíš? Já se nového foťáku dočkám asi až k Vánocům. A to se je ještě rozmýšlím, mezi snowboardem a foťákem. :/ :D
    P.S. - super blog!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi, nejspíš ano :)
      Výběr mezi snowboardem a foťáčkem je u mě jasný :D
      Na hory nejezdím, takže... :D
      Jinak si umím představit, že kdybych na ty hory jezdila, tak se také rozhoduji velmi těžko ;)
      Jooo, já budu mít první Vánoce, až budu držet mého miláčka (jako foťáčka :D) v náručí ♥♥♥ :* :D
      P. S.: Děkuji moc Gabi! ;)

      Vymazat
  13. Já tě úplně chápu, před pár dny jsem konečně nový foťák dostala a jsem z toho pořád nadšená! :D taky jsem se dlouho rozhodovala a nakonec u mě zvítězil Nikon, hodně lidí mi říkalo, že u Canonu si trochu připlácíš za značku i když se mu Nikon v pohodě vyrovná, ale jde asi o konkrétní tip, takže to určitě neuspěchej a pořádně si vyber ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za cenné informace Káťo :)
      To o připlácení za značku jsem už slyšela od jednoho fotografa, takže... pořád váhám :)
      Mám pár tipů vyhlídnutých, u obou značek, takže doufám, že opravdu nepřeberu ;))

      Vymazat