9/12/2013

Liebster award ♦♦ No. 2

A protože mám úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasné čtenáře, tak jsem byla již podruhé nominována na Liebster award! :D
Pro někoho to může býti otravné, ale čert to vem :D
Moc si toho vážím a na otázky samo, že odpovím :**
"A máte tu mini lekci slovenštiny, bratia..." :D

Útulný

1. Čítaš knihy? Ak nie prečo? Ak áno, aké najradšej?
Čtu moc ráda, jen toho času je bohužel málo. Povinná četba má vždy přednost.

2. Máš súrodencov, ako s nimi vychádzaš? Ak si jedináčik chcel/a by si súrodenca?
Mám dvě sestry, s kterými už ani lépe vycházet nemohu ;)

3. Aký je tvoj najlepší priateľ? Opíš ho. 
Nejlepší přítel je ten, kdo při tobě stojí v dobrém, i zlém... :*

4. Akú školu študuješ a aké povolanie by si chcel/a vykonávať?
Studuji umělecký obor, takže buď zůstanu v "oboru" nebo se budu věnovat psaní a nebo bych se chtěla věnovat studiu psychologie.

5. Máš radšej kozmetiku alebo oblečenie? 
Momentálně miluji ♥ oblečení :)), ale kosmetika je stále fajn :D

6. Chcel/a by si ostať tu alebo sa presťahovať do inej krajiny a prečo?
Rozhodně bych se chtěla odstěhovat do většího města. Jsem zkrátka městská holčina, takže... :)

7. Aké je tvoje hobby? 
Všechno, co mě baví :*

8. Máš radšej slané alebo sladké jedlá?
Slané vůbec nemusím, takže sladké, ale s mírou.

9. Aký je tvoj sen?
Vystudovat, mít zaměstnání, které mě bude opravdu bavit a možná najít pravou lásku...

10. Napíš 5 vecí, ktoré máš najradšej.
Takže: moje rodina, opravdoví přátelé, .......oblečení, kreslení, nákupy,... :D já ani pořádně nevím, mám toho ráda spoustu :D


Nezlobte se, ale vzhledem k tomu, že již jsem nominovala, tak nikoho teraz nominovat nebudu ;)

mějte se krásně a nádherně zároveň
Vaše
melancholická blogerka