sobota 14. září 2013

*Free think*

Dalo by se říci, že ani nemám momentálně o čem psát...
Škola se začíná pomalu, ale jistě rozjíždět, máme opět zadáno spoustu školních prací, jsem plná očekávání, takže má mysl, ani nedokáže myslet na nic jiného, takže mám v hlavě pusto, tím pádem mé články stojí za... všichni víme za co, doma je tak nějak vše při starém (akorát je můj pokoj nějak podezřele čistější, než obvykle, což je dost zvláštní), mám sepsán osobní wishlist věcí, které opravdu potřebuji (jako barvy do tiskárny, exterák, atd.) a je vidět, že časy prázdnin jsou definitivně nadobro pryč.

Senza titolo | via Tumblr

Jinak mám pěkné období a jenom čekám, co se mi může stát špatného... :))
Ach ano... měla bych opět navázat na to, že se ze mě stane fotografický amatér, který se bude snažit fotit zajímavé i nezajímavé věci :D Ne, už s tím vážně přestanu :D Je mi jasné, že už je to ode mě pěkná trapárna :D
Ale když já to vidím tak, že: autentické fotky jsou pro blog strašně důležité a článek pomalu ani nikdo nečte, ale fotka se prohlédne a je vymalováno a u někoho to vzbudí dokonce lepší pocit, než dlouhý psaný text.
Možná, že ani tento text nikdo nepřečte, protože je zase takový... no výstřelový :D

mějte se free a super
Vaše


PS. Kdy už konečně?! :D

12 komentářů:

  1. Musíme zachovat optimistické myšlení a říkat si, že za chvíli jsou tu Vánoční prázdniny a všechny možné ostatní! :D :)
    A teď jsem si úplně vzpomněla, že taky potřebuji barvy do tiskárny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsem ti je připomněla :D To je super! :D Super pocit, že mé články jsou opravdu někomu k užitku :* :D :))
      Ano, ano... musíme se zaposlouchat do zvuků rolniček a bude nám hned lépe Gabi! :D :D
      "Prázdniny? Kde jste?!" :D

      Vymazat
  2. Já tvé články náhodou čtu! :D A možná mám čtení článků radši než prohlížení obrázků. Jo, já byla vždycky nějaká jiná. :D
    Mně si připomněla jenom učení a na to, že musím taky začít s domácími úkoly, nebo za chvilku začnu nestíhat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) To mě strašně těší Maruško ♥♥♥ :* :D
      Já to myslela, jako že existují tací (a podle průzkumů to tak prý opravdu je :D), kterým zkrátka čtení nic moc neříká, takže obrázky jsou nomber one, no... :D
      Já mám nejraději kombinaci obojího :D Kvalitní čtivo + pěkné obrázky, které tvoří s článkem 1 celek :))
      :D Tak to se omlouvám, ale na druhou stranu je to dobře, ne? :D Bude z tebe pilná studentka :** :D

      Vymazat
  3. That's right!!! Thank You for sharing such a nice post!
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tvoje clanky citam strasne rada a uz sa tesim na fotky :) teraz ma napada otazka- kedy sa aj ba budem moct tesit zo svojej zrkadlovky? :DD
    Inak viac ako na prazdniny sa tesim na nove diely serialu pretty little liars a aj na novu knihu :D (som zavislacka no XD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :** Děkuji moc Sofinko :* :))
      Určo brzy ;) Jsem s tebou, že se i na tebe usměje štěstí a nádherný foťáček bude i v tvé náruči :D
      :D Závislost je přece fajn :D Já mám bohužel zkouknutou jen první řadu PLL a to ještě s dabingem, ale řekla jsem si, že to musím dohnat :))

      Vymazat
  5. great post :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky a obrázky jsou super, ale články jsou kolikrát lepší, fakt :). Jinak já si hodlám do malého sešitku psát taky taková přání a sny, i když barvy do tiskárny tam ještě dlouho nebudou, neb nemám tiskárnu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článcích dává člověk více pocitů a tužeb na obdiv, než na fotce... :))
      Fotka je také silná záležitost, ale přece jen... :)
      Také mám takové zápisníčky, všude možně po bytě, kdyby na mě přišla náhodou inspirace, přání nebo nápad :D
      :DD Někdy bych ji nejraději také neměla... samé trable s ní :DD

      Vymazat