čtvrtek 5. září 2013

Botkové nebíčko ▲▼

Po dlooooooooooooooooooooooooooouhatananánské době jsem zase zatoužila být malého vzrůstu.
Vidíte ty boty? Vidíte je?? Ne, vážně, vidíte?
Tak tyhle botky bych si nechala líbit :)

Něco je vyloženě klasika: žádná cinkrlátka ani vzory, jen příjemně jednobarevné botičky :)

↓ Tak tuty jsou moje lásky ♥! ↓
The best fall boots at every height: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Nejlepší podzimní boty na každé výšce: Fall Boots 2013
Balmain Spring, Summer boty 2013
The best fall boots at every height: Fall Boots 2013

10 komentářů:

  1. asi by som si nevybrala, ale každy mame iny štyl to je samozrejme:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přece samozřejmé Romy :)
      Jsem moc ráda, že i přes to můj výběr nehaníš, jako to rádo dělá spousta lidí :* :))
      Díky ti za moc milý komentář ;)

      Vymazat
  2. Nejsou ty druhé z PIMKIE? Protože já je mám a jsou hodně podobné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela se za to stydím, ale bohužel nevím odkud jaké botky jsou :((
      Obrázky jsou z Pinterest :)

      Vymazat
  3. Já bych na většině podpatcích nevydržela :D http://monbella.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych na těch špičatých přežita také velmi omezeně času :D

      Vymazat
  4. Také bych si nevybrala, ale o tom to je. Že každý je jedinečný a má jedinečný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tie čierne vybíjané sú dokonalé :3

    OdpovědětVymazat