pátek 14. června 2013

◘ Tera(e)pické movie ◘

Viděno. Fascinováno.
Filmy mě dokáží zasáhnout jen málo kdy. Musí být pro mne vyjímečné, něco iniciovat.
Terapie láskou všechny mé požadavky na nádherný film splňuje. Nejde o to, že jsem beznadějná romantička a věřím na osudovou lásku (pozor, ne kýčovitou, to je obrovský rozdíl). Tento film je jako z planety někde za Plutem. Má své kouzlo a není to žádná Rosamunde Pilcher. Sama vím, jaký život dokáže být, takže věřím, že by se něco podobného mohlo stát.
Film je o chlápkovi, který se zrovna vrátí z léčebny kvůli nezvládání agresivity a po nějaké době se seznámí na večeři se sestrou svého kamaráda. On jí nejdříve odmítá, ale pak zjistí, že mají jedno společné. Oba jsou zlomení a zklamaní, vnitřně dost rozbití. Jejich osudy se prolnou a... snad to znáte.


Mě osobně často zaujme nějaká kniha, která se stala bestselerem docela často, obzvlášť, když si někdo dá tu práci ji zfilmovat a utratit za to nehorázný peníze. Chci přijít na to, jak to, že se stala tak oblíbenou a toužím si ji přečíst. V případě tohoto příběhu ji prostě musím mít :)

 


Zasněte se při poslouchání Taylor ;))

10 komentářů:

  1. pekny novy design :) tento film nepoznam ale zrejme si ho pozriem a Taylor je uplne uzasna :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, děkuji :)
      Není to nic moc, pořád s tím tak nějak bojuji, webdesign není má silná stránka :D
      Určo zkoukni, stojí zato :))
      a Taylor je prostě božííí ;))

      Vymazat
    2. Jo a nevědel by někdo, proč jsou barvy záhlaví tady úplně jiné, než v GIMPU? :D

      Vymazat
  2. Já viděla ten film taky a moc se mi líbil :) - já to mám skoro pokaždé naopak, nejdřív přečtu knížku a pak koukám na film ;)
    A písnička je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám jak kdy, někdy nejdřív vidím film a někdy přečtu knižku jako první ;))
      Taylor je kouzelná :)

      Vymazat
  3. Evičko skvělí design. Přiznám se nezavítala jsem k tobě dlouhou dobu a tohle se ti opravdu povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji moc Andrejko :))
      Jsi zlatíčko :)
      Tak nějak pořád v web designem bojuji :D
      Budu moc ráda pokaždé, když se ke mě přijdeš podívat ;))
      Ještě jednou ti moc děkuji :* :))

      Vymazat
  4. O této knížce jsem taky uvažovala, že si jí koupím :P
    a na ten film jdu mrknout :P
    Pěkný den :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo mrkni, určo kup ;))
      Tobě také Bambulko ;))
      Jsem moc ráda, že je klub opět v provozu ;)

      Vymazat