středa 5. června 2013

Tak nevím... + Ryor - oční gel

Tak nevím, jestli opravdu něco nedělám špatně. Návštěvníci a odběratelé ubývají...

 

Ale dost fňukání! :D
Mám tady pro vás tip na unavené oči :))

A pro zpříjemnění čtení...            Caro Emerald - Tangled up

 

 

Ryor - Oční gel

Co má na svědomí podle štítku:
Dobře vstřebatelný gel s obsahem extraktu z aloe vera, ze světlíku lékařského a zeleného čaje, se aplikuje při pocitu unavených očí.
- pro všechny věkové kategorie
- přispívá ke zklidnění unavených očí, při pálení očí
- aplikace po práci s počítačem
- pro denní a noční péči všech typů pleti

Cena: 69 Kč
Balení: 30 ml

Názor mé maličkosti:
Není důvod ho nepoužívat. Je čirý, nádherně se vstřebává a chladí. Je jasné, že jako mávnutím kouzelného proutku oči nebudou vypadat jako po hodinách spánku, ale jako úleva je to dobrá. Značku Ryor mám ráda, má spousty přírodních složek. Je velmi sympatické, že obsahuje zrovna extrakt z aloe vera, kterou zbožňuji. Četla jsem, že někomu nevyhovoval, protože lepí, ale tento problém jsem vůbec neměla, naopak. Někomo možná neurazí, ani nenadchne, ale pro mě je příjemné ho používat. Stojí zato ho alespoň vyzkoušet ;))

Můj foťáček stávkuje :((           zdroj: ryor.cz
Případné dotazy? :))

8 komentářů:

  1. Ani mojmu blogu sa velmi nedari, mozno aj preto, ze uz nemam tolko napadov a mozno kvoli pauze, ktoru som mala...neviem a tiez som z toho trochu smutna, snad sa to cez letne prazdniny aspon trosicku zlepsi :) a drzim palce aj tebe ;))
    mimochodom ten gel vyzera super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu :)
      Také jsem měla období, které blogu nepřálo, asi to bude tím. Docela se bojím jestli opravdu zruší Síť přátel Google... :(
      Přeji ti jen vše dobré Sofi :) Teda ne, dobrý je za tři, přeji vše výborné ;))

      Vymazat
  2. Toho, že odběratelé ubývají se neboj, může to být jen dočasný stav, určitě zas začnou přibývat :-)
    A ten gel vypadá zajímavě, určitě se po něm kouknu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu :))
      Rozhodně koukni ;)

      Vymazat
  3. Proč přesně píšeš blog? Protože tě to baví? Pokud ano pokračuj, tak jak tě to baví a neřeš to, jestli máš o nějakého toho odběratele méně. Buď svá a najdeš si takové obecenstvo, s kterým si budeš rozumět a o to jde. :)
    Jinak RYOR, RYOR, RYOR,.. všude slyším samou chválu. To, že to zrovna s očním gelem nebude žádný zázrak mi je i celkem jasné. To není nic. Jedině snad si píchnout přímo něco pod oči, ale tady jde asi skutečně o ten pocit, což tedy evidentně splňuje. Vypadá to celkem zajímavě, ale já se svou leností bych si jej koupila, tak týden (možná ani to ne) ho používala a pak by upadl do zapomnění. Asi takové věci občas moc flákám :D

    P.S. Dneska ti minimálně jeden odběratel přibude. ;) Hádej kdo, můžeš třikrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nesmírně mě to baví a naplňuje :) Pro mne je známka odběratelů a návštěvníků toho, že můj blog má smysl a někdo ho skutečně čte ;))
      Ryor je podle mě levná, česká a v celku kvalitní kosmetika, jen bych ji vytkla to, že by mohla být ještě o chlopek přírodnější ;)
      Jj důslednost a pravidelnost také není zrovna moje druhé jméno :D
      P.S. Děkuji moc :) Nesmírně si toho vážím PJ :))

      Vymazat
  4. A přesně ten by se mi teď hodil,tak moc unavená,až to pěkný není..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;))
      To mi povídej, jsem na tom stejně ;)) :* :D

      Vymazat